5.BÖLÜM (5 KARDEŞIZ)

630 26 0
                                    

Çantamı aldım ve koşarak sınıftan çıktım bugün her şeye son kez derken bunu söylemek istememistim.Buradan gidecektim evet ama arkamda kardeşlerim olacaktı bir telefon uzaklığında.. Şimdi onları ne görmek ne de seslerini duymak istiyordum hepsi bitmişti benim için.Beni şuan tek teselli eden şey bu lanet şehirde SON günüm olmasıydı. Okulun kapısından çıkarken o kadını gördüm konuştuğumuz gibi gelip kaydımı alacaktı beni oyle görünce telaş yaptı iyi olduğumu onu yan taraftaki parkta beklediğimi söyledim o da okulun içine doğru yürümeye başladı.. Serkan'ın ağzından. Eylül'ün sakinlesmesi icin bizde kantine indik ders zili çalmadan sınıfa çıkmaya karar verdik sınıfa doğru giderken mesude teyzeyi gördüm seslendik ama bize cevap vermedi.Nereden bilebilirdim ki sevdiğim kızın kaydını alıp gittiğini? Sonra bizimkilerle sınıfa gittik Eylül sınıfta yoktu çantası ve masanın üzerindeki defterde öyle.Hemen Defne'ye Eylül'ü sordum her zamanki bencilliği ile cevap verdi. Defne=Eylül'ün bekçisi miyim ben nereden bilebilirim nereden olduğunu dedi o an ona vurmamak icin kendimi zor tuttum. Defneye tam karşılık verecektim ki sınıftan sesine çokta alışkın olmadığım bir ses adımı söylüyordu cerendi bu.Endiselenmistim neler oluyordu ? Ceren bize olanı biteni anlattı belki ona inanmayız diye ses kaydı yapmıştı.O kadar sinirlendim ki Defne'ye zarar vermemek için sınıfta önüme gelen her şeyi atmaya başladım. Kızlarda birbirine girmişti Songulun hiçbir şeyden haberi yokmuş o da sinirlendi cemreye,kadere,merale...Güney sakinlestirmeye çalışıyordu ama imkansızdı.Unuttuğu bir sey vardı ki Eylül onların evlendiğini de öğrenmişti hem de benim kendini bilmez bencil kardeşim yüzünden. Ben şimdi sevdiğim kızı sonsuza kadar kaybetmistim galiba bunun düşüncesi bile kalbimin sıkışmasına neden oluyordu... Cemre=Hayır buna dayanamazdım Eylül'ün bir kez daha acı cekmesine,onu kaybetmeye dayanamazdım.Defne nasıl bu kadar iğrenç olabiliyordu ve ben bu kızla nasıl kankaydım.Sahi bende mi böyle iğrenç bir insandım.Tabi öylesin cemre kardesinin sevgilisinden hoşlandın sen sende onun kadar iğrenç bir insansın.Yoksa yaşadıklarından ders almadın mı ?? Songül de çekip gitti bunları öğrendikten sonra hepimiz gözyaşların boğulduk Songulun arkasından gittik ama bize bağırdı kardeşime gidiyorum sakın gelmeyin onu uzmenize izin vermeyeceğim o da bize nefretle baktı ve gitti hepimiz caresizdik.Eylül sadece Songülün kardeşi değildi ki... Biz bu hayatta ne olursa olsun artık 5 kardeşiz diye söz vermiştik oysaki.. Başımıza geleceklerden habersiz..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin