Eylülle Serkan inanamadılar.Koşarak Ömür'ün beşigine gittiler.Gerçekten de kızları oradaydı.Ömrüm'ün yatağına da baktılar..O da oradaydı.Ne olduğuna anlam veremediler.Güney ikisinin yanına geldi..
Güney=Biz bugün Ömür'le sürpriz yapmak istedik size
Eylül=Güney bu bu hayatımdaki en büyük sürprizdi..Nasıl olur daha dün gittik hastaneye..Bir dakika ya ipek hanım bu yüzden gelmeyin dedi bize öyle mi
Güney=Evet canım..Beni aradı..Ömür'le anne babamıza sürpriz yapmak istiyoruz ama dayımızın yardımı lazım dedi bizde koşarak gittik..Tabi sürpriz için sizin evden çıkmanız lazımdı..
Eylül Güneye sıkıca sarıldı..Eylül Güney Serkan hatta digerleride ağlıyordu..
Serkan=Demek kızımız bize simdiden sürpriz yapmaya başladı
Cem=Aynen Kardeşim
Mert=Hastaneye gittik doktorlar hemşireler toplanmış başına herkesin ilgi odağı olmuş bizim kız bizde aldık geldik kızımızı
Eylül=Ya siz iyiki varsınız iyiki benim ailemsiniz
Meral=Aa Tamam tamam ağlamayın hatta bende ağlamayayım..Bakın eskiden sadece kızlar ağlardık şimdi erkeklerde ağlıyor bizimle.Üzül ağla sevin ağla..Valla yeter bundan sonra ağlamak yasak bize..
Mert=Aynen bakın her şey düzeldi Ömür de geldi..
Cemre=Aynen bundan sonra her şey çok güzel olacak
Eylül Ömür'ü Serkan da Ömrüm'ü kucağına aldı hep birlikte salona indiler..
Salon pembe balonlarla doluydu..Usenmeden hepsini şişirmişlerdi..Yine pastalar yemekler yapılmıştı..Bu sefer parti Ömür ve Ömrüm içindi..Sonunda ikisi de evindeydi..
Eylül=Bugünü yaşamak için o kadar çok dua ettim ki kabul oldu sonunda dualarım.Artık gercek bir aile olduk çok mutluyum..
Serkan=Bende çok mutluyum aşkım..Onlar bizden vazgecmedi..Bırakmadılar bizi şimdi kucağımızdalar ve evimizdeyiz..
Güney=Bundan sonra ayrılmayacaksınız kardeşim..Tabi biraz büyüsünler bize götürürüz onları değil mi songül
Songül=Tabiki sevgili bizde kalırlar çok güzel olur valla
Meral=Ya bizde de kalırlar Özgüyü de alırız valla söz çok iyi bakarız
Eylül=Yaa kimden izin aldınız bakalım biz verecek miyiz kızlarımızı
Serkan=Aynen valla benim gözümün önünden ayırmaya niyetim yok
Güney=Dayısıyım ben onların tabiki izin alacak değilim 😋
Meral=Bizde teyzesiyiz izin almadık ki hem onlar kendileri gelir bize değil mi kader
Kader=Aynen kardeşim 😄
Eylül'ün ağzından
Sonunda diğer kızımda gelmişti eve..Çok mutluyduk..Onu yatağında görünce inanamadım...Prematüre oldukları için diğer bebeklere göre daha küçük görünüyorlardı.Kontrolleri de daha sık olacaktı..Ama şimdi yanımızdalar ya bunların hiç önemi yok..Yemekten sonra bizimkiler evlerine dağıldı..Kader meral mert ve cemde eşyalarını toplayıp gittiler..Kalmalarını söyledim ama kalmak istemediler.Bizi kızlarımızla baş başa bırakmak istediler. çok ısrar etmedim..Biraz da işime gelmişti aslında..Sonuçta bu kızlarım ve kocamla evde ilk günümüzdü..Aylar sonra bu duyguyu tatmak..Kavuşmuştuk artık..Onlar Serkanla benimdi..Ikimizin bir parçası..Bundan sonra ikisine de gözümüz gibi bakacaktık...Onları hayatımızın sonuna kadar koruyacaktık...Kızlarımızı aramıza aldık ikiside mışıl mışıl uyuyordu..Serkanla saatlerce onları izledik sonrada uyuduk..