32. BÖLÜM 1.Part

362 18 0
                                    

Eylül kızlarla birlikte kuaförden çıkıp cafeye doğru gider.Bu sırada Güney onu arar.                                                   Güney=Eylül neredesin geldin mi eve. Eylül=Hayır Güney bende seni arayacaktım aslında.                         Güney=Kötü bir şey mi oldu yoksa.  Eylül=Yok yok sakin ol.                          Songül=Güney ne olmuş gelmemis bu eve daha ver şu telefonu bana.        Güney=Dur aşkım bir şey söyleyecek eylül bekle sakin ol.                             Eylül Güneye her şeyi anlatır.Güneyde onaylar.Gruba mesaj atar.      Guney=Herkes hazırlansın.Bugün dışarıya  çıkıyoruz.                               Oktay=Abi eylül gelmedi daha yarın yapalım bence şimdi onun tribi hiç çekilmez.                                                 Serkan=Nasıl gelmedi daha kac saattir nerede bu kız.                           Güney=Ya tamam konuşurum ben onunla.Hadi itiraz etmeyin hazırlanın Kader=Ne oluyor Güney songulde aradı sesi bi değişikti.                          Güney=ya itiraz etmeyin hadi diyorum size laf yetistirmek yerine hazırlanın kardeşlerim 😋                       Oktayla derya Güneylerin evinin önüne gelir digerleri de aşağıya iner. serkan=Aradın mı güney Eylül'ü neredeymis gelecek mi.                      Güney=Gelecek kardesim gelecek. Insan önce bi merhaba der. Valla Berk,Mert acıyorum size abi nasıl yaşıyorsunuz bununla aynı evde.   Serkan=Çok konuşma Güney yürü.        Hep birlikte Eylül'ün söylediği cafeye doğru yola çıkarlar.Eylüller ise her şeyi hazırlamış onları beklemektedir. Sonunda gelirler.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin