Serkan Eylül'ün ona yakınlastığının farkındadır.Ona surpriz hazırlamak için sabah erkenden evden çıkar.Yapacağı sürpriz belki de onların yeniden bir cift olmasını sağlayacaktı.Bu sürprizden kimseye bahsetmez.Songül sabah uyanır kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçer.Serkanın uyuduğu odanın kapısı açıktır.Eylül de salonda oturuyordur.Songül ilk önce mutfağa gittiği için Eylül'ü görmez.Güneyde uyanır ve songule yardım eder. Güney=Aşkım eylül ilk defa bu kadar uzun uyudu farkında mısın. Songül=Aynen sevgili.Bak onu ikna edeceğiz tamam mı ne diyorum bugün akşam dışarıya mı çıksak Eylül günlerdir evden çıkmıyor. Güney=Ikna edebilir miyiz ki aşkım. Songül=Bugün ben derse gitmem siz gidin evde bizi yalnız bırakın ben konusurum onunla olur mu. Güney=Ya bir sey olursa bende evde olurum gitmem bizimkiler gitsin. Songül=Sevgili böyle yaparak kızı daha cok bunaltıyoruz sen git. Güney=Tamam o zaman aşkım sana güveniyorum. Ben gidiyim de uyandırayım şunları. Songül=Serkanın kapısı açıktı herhalde Eylül'ün odasında. Güney=Aşkım eylülde odasında yok hem bu kız uyumamış hiç yatak falan aynı duruyor. Eylül=Salondayım Güney. Güney=Eylül yine gözlerin şiş hani uyuyacaktın söz vermiştin yoksa tüm gece burada mı oturdun. Eylül=Yok odada oturdum sabah geldim buraya. Songül=Kardeşim bak çok zayıfladın bir gün bir yerde bayılıp kalacaksın Eylül=Nereye gidiyorum Songül evdeyim her gün görmüyor musun. Güney=Evdesin evet ama bu bir şey yemeyecegin anlamına gelmiyor Eylül hadi kalk kahvaltı yapacaz birlikte eylül=Aç değilim ben. O sırada kapı çalar diğerleri pastalarla falan evi basarlar.Kahvaltı yapmaya gelmislerdir.Eylül'ü birazda olsa güldürmek için. Meral=Canısı alır mısın artık elimizden şunları valla bunları yapacam diye öldüm açlıktan. Songül=Geçin içeriye bizde tam kahvaltıdan konusuyorduk değil mi eylül.Eylül çok açmış bize onu söyledi Meral=Canısı sen bize gel bunlar sana bakamıyor baksana ikizine sırık gibi kalmış.Bizim evde bitane obur var sayesinde bizde obur olduk valla hiç aç kalmazsın. Güney=Meral canısı bugün yine formundasın sen baldız. Meral=Tabi enişte ne sandın.Hadi çayları alıp geliyorum ben. Berk=Ee Serkan nerede yoksa o da açlıktan eriyip gitti mi. Songül=Sen de mi Berk yaa. Berk=Tamam tamam kızma şaka yaptım ama cidden nerede bizim evin üçüncüsü. Eylül=Sabah erken çıktı o işleri varmış.