7.BÖLÜM (Pişmanlık)

605 22 2
                                    

(Songül'ün Ağzından)                               Bu kadın neden benim kardeşimi sormuştu ki? Kendinden başka kimseyi düşünmeyen insan neden gelip eylülü soruyordu bize.Güney de neye uğradığını şaşırmıştı anlaşılan.İlk şoku atlattıktan sonra annesine doğru yürüdü.                Güney=Sen ne yapacaksın Eylül'ü.Yoksa bize zarar vermek için onu mu kullanacaksın?                       Selin=Saçmalama Güney.İnsan kendi kızını neden böyle bir şey için kullansın.                                                    Ne sacmalıyordu bu kadın biraz önce eylül için kendi kızım mı demişti? Bu kadını Güneysizlik çarpmış anlaşılan anlamıyorum ki nasıl bir anne.Benimki de soru aslında bende de bi tane baba var beni hayatım boyunca yalnız bırakan.Neyse simdi konumuz bu değil.                            Songül=Ne diyorsun sen ya ne demek Eylül senin kızın? Uzak dur kardeşimden.                                            Selin=Eylül nerede onunla konuşacağım.O benim kızım.               Ona Eylül'ün gittiğini söyledim gözyaşlarına boğuldu Selin Hanımı hic böyle görmemiştim.Tüm okul etrafımıza toplandı Güney şoktaydı tepki vermiyordu bende etrafımızdakileri kovduktan sonra Selin hanımı biraz önce oturduğumuz banka oturttum.Sakinlesmesini bekledim.Güneye de kendisine gelmesi için tokat attım.Atmamla beraber annesine bağırmaya başladı.  Güney=Her şeyi anlatacaksın yeter artık.Sizin hayatınız yalandan ibaret.Eylülle ilgili her şeyi anlatacaksın duydun mu beni.         (Selin'in Ağzından)                                artık yolun sonuna gelmiştim.Eylül'e her şeyi anlatmak için okula gittiğimde omun gittiğini öğrendim kızımı bir kez daha kaybetmiştim.Onun kokusunu en son o gece içime çekmiştim.1 yaşındayken Ekremle beraber kızımızı ve oglumuzu aramıza yatırmıştık.Ekrem ağlıyordu.Ne oldu diye sordum defalarca.En sonunda anlatmaya başladı.İflas etmek üzereyiz dedi neye uğradığımı şaşırmıştım.Benim kocam her gün işine giden başarılı bir iş adamıydı nasıl iflas edebilirdi ki ? Iflas etmememiz için tek bir yol var dedi.Neydi peki?                             Ekrem=Bir şirket var onunla ortak olabiliriz ama adam imza atmak için şart koydu.Kızımızı istiyorlar adamın çocuğu doğumda ölmüş eğer yaşasaydı  bizim cocuklarımızla aynı yaşta olacakmış.Ikizimiz olduğunu öğrenince bana bu şartı koydu.Ne yapacağız selin ?                                      Ben o gece kızımı paraya feda ettim kızımı değil de şirketi seçtim,evet kızımı değil o kağıt parcasını seçtim.İste o günden sonra vicdansız bir insan oldum.Pişman mıyım hemde çok ama bazı şeylerin geri dönüşü yok.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin