GÜNEYİN AĞZINDAN. Sonunda kardeşime kavuştum.Onun bana gelip sarılacağını hiç düşünmemiştim.Keşke bu kadar beklemeseydim onunla biraz daha fazla vakit gecirebilirdim.Aslında şuan bunların bi önemi yok.O yanımda ya.Artık hayatım da korumam gereken iki kadın vardı biri karım diğeri de kardeşim.Eylül'ün üzülmemesi için elimden geleni yapacağım bundan sonra gerekirse onun için herkesi karşıma alırdım.Ona sarıldıktan sonra biraz geri çekildim.Gözyaşlarını sildim.Yanımıza songül ve oktay geldi.Anlaşılan benim karım kardeşimi elimden almaya niyetliydi :) Songül = Çekil güney bende sarılacağım kardeşime çok özledim onu. Güney=Aşkım yalnız o benim kardeşim.Sizde artık kardeşlikten men edilip gelin-görümce oldunuz 😂 Songül=Ne diyorsun güney şebeklik yapma.Sen yokken ben vardım.Benim kardeşim o. Güney=Bu konuyu sonra konuşuruz aşkım daha çok vaktimiz var.Oktay her şey için teşekkür ederim sen olmasaydın yapamazdım. Oktay=Ben iki kardesi kavusturmak icin yaptım inşallah bundan sonra çok mutlu olursunuz.Yalnız biz kardesimizi öyle kolay kolay bırakmayız haberin olsun.Değil mi aşkım:)) Derya=yani sevgilim sonucta o bizim kardeşimiz. Eylül=Teşekkür ederim oktay.Derya sende biliyordun değil mi her şeyi:) Derya=Evet canım oktay dün sen uyuduktan sonra her şeyi anlattı bana songül=Konuşacak çok şey var ama artık buradan çıkalım herkes bize bakıyor gençler:)) Hadi eylül bize gidelim kardeşim. Eylül=yani bilmem ki. Güney=Gel hadi konusacağımız cok sey var hem ikizinin evini merak etmiyor musun. Eylül=tamam o zaman gidelim ama yarın evime giderim. Songül=tamam tamam sonra konusuruz bunu hadi gencler gidelim Güney=aşkım bizimkiler nerede. Songül=Ben gönderdim onları.Evlerine dağıldılar. Eylül =Ben onları görmek istemiyorum.Eğer onlar varsa ben eve giderim. Güney=sakin ol bugün onlar yok sen ve ben varız.Onlarla görüşmek zorunda değilsin.Ben senin yanındayım. Songül=Ne diyorsun güney onlarda bizim kardeşimiz.Her şey zamanla düzelecek.Eskisi gibi olacağız. Güney=aşkım eğer eylül istemiyorsa bunu kabul etmek zorundayız değil mi.Tartışmayalım istersen. Songül=Güney! Eylül=Tamam tartışmayın.Oktay derya ben yarın gelirim. Oktay=Tamam kardeşim.Dikkat et kendine. Hadi aşkım gidelim. Derya=tamam canım.Eylül size emanet :)) songül=tamam görüşürüz. İki kardeş birbirine kavuşmuştur.Eylül Güneyin suçu olmadığını biliyordur.Sonucta o vermemişti kardesini.Peki Ertürk ailesi onları affedebilecek miydi?Bu soyadı kabul edebilecek miydi Eylül? Güney hayatındaki en önemli 2 kadını kollarının arasına aldı ve eve doğru gitmeye başladılar.Eylül arkadaşı olarak bildiği kisinin ikizi olmasının etkisindeydi.Bundan sonra Nasıl olacaktı her şey? Gecmisindeki insanları affedebilecek miydi ???