Polis o kadını sorguya alır.Her şeyi itiraf eder.Bunu neden yaptığını.Kimin yaptırdığını.Tum bunları ayarlayan kemal ve koğuştan arkadaşıdır.Polis o adamı da bulur.Adam Kemalin söylediklerini anlatır.Polislerde bunların yalan olduğunu Eylül'e yaptıklarını anlatır.Adam şaşırır o da Kemalin oyununa gelir.Kadın mesleğinden olur tutuklanır.Adamda yıllar sonra kurtulduğu hapise tekrar girer.Kemal onu görünce şaşırır.Adamın gözleri dönmüştür.Kemal yüzünden hapis yatacaktır ve Kemalden intikam almak için onu öldürmeye karar verir.Kemal aslında plan yaparken kendi sonunu yazmıştır ama farkında değildir.Diğer yandan Eylül'e yapılanlar hepsini bitirir.Kendi elleriyle psikoloğa götürmüşlerdir çünkü Eylül'ü.Eylül'ün o zehirden kurtulması için hastanede yatması gerekir.Mecburdur bunu kabul etmeye.Hastanede yatarken aynı zamanda her gün Doktor Seherle seansları olur.Tüm bunları Kemalin yaptırdığını da öğrenirler tabi.Kemalin de cezası artar.Ama zaten o koğuş Kemalin sonu olacaktır. 15 GÜN SONRA. Eylül hastaneden çıkar.O zehir vücudundan sonunda atılmıştır hastanede kaldığı sürede doktor seherle de seansları olmustur eylül artık kendini daha iyi hisseder.Seansları da devam edecektir tabi bir süre daha.Hastaneden çıkar artık kendi evine gider.Serkanda onlarda kalacaktır bir süre.Kemalin de sonu gelmiştir adma gözünü karartarak öldürür kemali.Eylül artık ondan tamamen kurtulur.Kemalin öldüğünü mert ve berk televizyondan görür.Kızlara da haber verip guneylere giderler.Mert zile üst üste basar Songülde telaşla acar kapıyı. Songül=Ne oluyor ya ne bu telaş. Meral=Canısı onu bizde anlamadık elimizden tutup getirdiler durum bu. Güney=Geçin içeriye hadi. Berk=Ya abi haberleri açın. Güney=Ya söylesenize ne oluyor. Mert=Kemal abi kemal. Kader=Ne olmuş kemale yoksa hapisten mi kaçmış ya nasıl olur. Berk=Yok yok öldürülmüş hapiste. Cemre=Ohaa bu şimdi mi söylenir ya bu çok güzel bir haber kurtulduk sonunda ya kurtulduk o pislikten. Songül=Te Allahım ya resmen öldü diye seviniyoruz şerefsiz kim yaptıysa ellerine sağlık kurtuldu kardeşimiz. Kader=Ee haber verelim hadi gidelim. Güney=Aynen hadi hem görmüş oluruz valla bundan daha iyi bir haber olamazdı herhalde. Songüller Eylüllerin evine gider onlara da söylerler.Artık gercekten kurtulmuslardır o pislikten.Eylülde iyilesmistir.Her sey yoluna girmeye başlar.O gece hep birlikte yemek yemek için dışarıya çıkarlar.Günlerden sonra ilk defa mutlulardır.Çok güzel bir akşam geçirirler.Ertesi gün okula giderler.2 hafta sonra sınavlar başlayacaktır. Artık derslere sarılma zamanı gelmiştir.