1 ay sonraEylülle serkan okullar açılmadan düzenlerini kurmak için nikah tarihlerini Ağustosun 1 ine almışlardır..Kır düğünü yapmaya karar verirler..Nazan'ın yardımıyla üniversiteye yakın bir ev alırlar...Öğrenci oldukları için onlara yetecek kadar bir ev almayı tercih etmislerdir.Düğüne 1 hafta kalmıştır.Eylül ve Serkan'ın ev yerlestirme telaşı vardır.Kıyafetlerini de valizlere yerlestirmislerdir..Aldıkları eşyalar gelir..Ve pastaneden evlerine gecerler.diğerleri de onlara yardım eder.Cemre ve Berkte nişanlanmışlardır aynı zamanda..
Eylül=Ya serkan onu buraya getir
Serkan=Aşkım 4 duvar arasında 10 kere yerini degistirdik bu koltukların
Eylül=Ya ne yapabilirim begenemiyorum
Songül=Kızım güzel işte orada neyi var yani
Eylül=Off iyi tamamSerkan=Yok abi bugün bitmez
Güney=Aynen ya bu ne kızın içinden canavar çıktı
Eylül=seni duyuyorum Güney
Güney=ıı..Eylül..
Eylül=Sus ya yapmak istemiyorsanız pastaneye gidin ben yaparım
Serkan=Aşkım sacmalama istersenEylül'ü düğün telaşı sardığı için her şey gözüne batmaktadır.Diğerleri de onu idare etmeye çalışır.
Eylül mutfak için bardakları yerlestirmeye başlar.bardak elinden kayar ve kırılır...
Eylül=off hiçbir şey yolunda gitmiyor
Kader=Eylul bardak kırıldı sadece sen bi sakin olur musun biraz
Eylül=Kader baksana her şey kırılıyor koltuklar desen ayrı neden düzgün olmuyor hiçbir şey
Cemre=Eylül sana stresten oyle geliyor..Ev çok güzel oldu
Eylül=Öyle mi diyorsun
Cemre=Evet kardeşim hadi gel de şu kırılanları toplayalım
Eylül=Tamam..Sonunda ev yerleştirme biter..Herkes evine gider.Yorucu bir gün olmuştur..
Kına günü gelip catmıştır.Kendi aralarında bir şey yaparlar.Toprak feride nazan defne de oradadır.Izmirden arkadasları da gelir.
Eylül=Ya ben bu bindallı mı neyse iste giymem onu
Meral=Sacmalama Eylül 1 kere evleniyorsun
Eylül=iğrenç bu
Kader=Hadi Eylül çok konustun
Eylül=off iyi tamamMeral Eylül'ün saçını ve makyajını yapar.Ve kına vakti gelir.Eylülle serkan sandalyelere oturur.Kızlar kınayı getirir..Eylül ve Serkan'ın etrafında dönmeye başlarlar.Eylül ağlamayacağını soylesede dayanamaz ağlar..Çok etkilenmistir..Kına yakılır..Çok eğlenirler..Sonra da uyurlar..çünkü ertesi gün çok yorucu bir gün olacaktır..