Eylül gece yine uyumamıştır.Yanında serkan olduğu için yataktan da kalkamaz.Serkan'ı rahatsız etmemek için yatakta dönemez.Tüm gece düşünür.Yavaş yavaş her şey yoluna girmiştir.Ama geçirdiği bu krizler gördüğü kabuslar korkulu rüyasıdır.Ama o artık bunları yaşamak istemez.Her gece kabuslarla uyanmamal için günlerce uyumamak artık onu cok yormustur.Yanında sevdiği adam vardır artık.Tedavi olmak ister ama ilaçların etkisinden korkar.İlaçları kullanınca neler olacağını bilmedigi icin tedirgindir.Sabaha kadar bunu düşünür.Serkan uyandığında Eylül'ün onu izlediğini farkeder.Sevdiği kadının günlerce uyumaması onun canını yakar.Yorgunluktan ölen uykusuz gözlerine bakar elini yanaklarına getirir. Eylül=Günaydın sevgilim. Serkan=Günaydın aşkım.Güne seninle yanyana uyanmak o kadar güzelmiş ki acaba diyorum hemen evlenelim mi hem para kazanacağımız bir pastanemiz var mezun oluncaya kadar onunla geciniriz ne dersin. Eylül=Aşkım daha erken hadi ya kalk cok sıkıldım tüm gece böyle durmaktan uyanma diye kalkmadım. Serkan=Aşkım beni uyandırsaydın birlikte otururduk film izlerdik. Eylül=Yok aşkım zaten çok yoruldun kac gündür kıyamadım sana. Serkan=Sen de çok yoruldun ama uyumamışsın yine. Eylül=Düşündüm. Serkan=Ne düşündün bakalım. Eylul=Boşver hadi kalk ya. Serkan=Tamam tamam. Eylül serkan kapıdan çıkarken omu durdurur. Eylül=Serkan konuşalım mı biraz Serkan eylül için endiselenir çünkü Eylül'ün sesinde korku endise adını koyamadığı bir sürü duygu vardır Serkan=Aşkım iyi misin bir şey yok değil bak her şeyi konuşabilirsin benimle. Eylül=Ben tedavi olmak istiyorum.Yoruldum çünkü uyuyamamaktan kabuslardan biliyorum belki krizlerim gecmeyecek ama bazı seyler düzene girecek Serkan=Aşkım beni şuan o kadar mutlu ettin ki.Bak zorlu bir süreç geçireceğiz belki ama ben senin yanındayım tamam mı. Eylül=Biliyorum sevgilim ben çok korkuyorum tedavi olmaktan ama böyle yaşamakta artık beni yoruyor. Serkan=Korkulacak hiçbir şey yok hepsini birlikte atlatacağız. Eylül=İyiki varsın seni çok seviyorum. Serkan=Bende seni seviyorum hadi gel kahvaltı yapalım sonra da yarın için randevu alalım. Serkan ve Eylül kalktığında Songüller kahvaltı hazırlamaya başlamıştır.Serkan ve Eylülde onlara yardım eder. Serkan=Eylül'ün size söyleyeceği bir sey var gencler. Güney=Eylül iyi misin bir şey mi oldu Eylül = ben tedavi olmaya karar verdim artık zamanı geldi değil mi Güney. Güney=Aynen öyle kardeşim biliyorum zor bir süreç olacak ama biz senin yanındayız.