Serkan Eylül'ü Oktayla el ele görünce çok sinirlenir.Kıskanır.Defne yüzünden sevdiği kız önce ondan nefret etmiştir.Sonra ortadan kaybolmuştur şimdi ise adamın biriyle el ele okula gelmiştir.Kıskançlıktan gözü dönen serkan ayağa kalkınca güney onu durdurur. Güney=Dur abi beraber gidiyoruz. Songül=nereye gidiyorsunuz güney! Güney=Songül görmüyor musun kardeşim birinin elini tutmuş geliyor kim bilir nasıl kandırdı kardeşimi.Hesap soracağım ondan.Elinden tutup getireceğim kardeşimi!! Cemre=Güney!Serkan! Şuan mantıklı davranmıyorsunuz. Güney! Eylül seni bilmiyor ne soyleyeceksin ona sen kimsin derse anlatabilecek misin ! Ya sen serkan ! Allah aşkına oturun şuraya artık! Serkan=Ya cemre anlamıyorsun! Berk bir kızla el ele tutussa sen ne yaparsın ha ! (Eylül'ün ağzından) Deryanın söylediği plan işe yaramıştı.Oktayla sevgili gibi davranıp okula el ele girdik. Cafede oturuyorlardı.Ve oturdukları masadan bağrışma sesleri geliyordu.Bizim hakkımızda konustuklarından emindim. Oktay=Kardeş plan işe yaradı bak gördün mü bizim bücürün keskin zekasını. Eylül=Iyy igrencsin oktay! Kardeş ne ya .Valla Allah deryaya yardım etsin. Oktay=Ne var kızım kardeşim diyince kibar kardeş diyince odun mu oluyoruz 😂 hem bi dakika ya Neden öyle söyledin ki şimdi sen ? Neden Derya'ya yardım ediyormuş Allah? Eylül=birincisi evet aynen öyle benim odun arkadaşım.Ikincisi ee deryayı sevdiğini biliyoruz yani ondan söyledim öyle. Oktay=Benim yeşil gözlü güzel kardeşim bak şimdi sen saçma sapan konusuyorsun okulun ikinci gününden carpıldın sanırım.Ben neden deryayı sevecekmisim o benim kardeşim. Eylül=Bon nodon doryoyu sovocokmosom.O bonom kordosum. Oktay=ıyyy eylül yapma şöyle kızım sen böyle değildin kızım izmirde ne oldu sana kızma ama çok cirkin gorunuyorsun 😂😂😂😂 Eylül=dayak yemeyi özledin herhalde canım kardeşim.Konuyu kapatmaya çalışma.Kapanmadı bu konu.şimdi isimize bakalım.bak bakalım oradalar mı daha. Oktay=Evet sevdiceğim tutun bakalım elimi 😂 Yalnız cok pis bakıyorlar ha hele şu seninki. Eylül=Oktay!Seninki deme şuna! Oktay=pardon özür dilerim.Hadi gidelim sevdiceğim 😂 daha kahve ısmarlayacağım sana 😂😂 Eylül=ne kahvesi oktay derse gec kalacağız. Oktay=ya daha 1 saat var gel hadi. Oktay ve Eylül el ele Guneylerin oturdugu cafeye doğru giderler ve onlara yakın bir masada otururlar.Siparişleri alındıktan sonra oktay lavaboya gider.Serkanda ani bir hareketle Eylülün oturduğu masaya gider.