SERKAN'IN AĞZINDAN
Sevdiğim kadınla evlenmiştim sonunda..Yıllardır o kadar çok şey yaşadık ki onunla..Düğün bitince bizimkiler Eylülle beni yeni evimize bıraktı..Sonrada gittiler..
Heyecandan anahtarları nereye koyduğumu unuttum.Eylülde çok heyecanlıydı..Sonra anahtarlarımı gömleğimin cebinde buldum..Evimizin kapısını açtım.Sonra karımı kucağıma aldım..Çok mutluydum..Onunda mutlu olduğu o yosun gözlerinden belliydi..Parlıyordu..O gözleri hayatımın sonuna kadar öyle göreceğimi biliyordum.Aşkla bakıyordu bana...Kucağıma aldıktan sonra üst kattaki odamıza çıkardım onu..Çok güzel kokuyordu..Çok narindi..
Serkan=Seni seviyorum
Eylül=Bende seni seviyorum kocacım
Serkan=Artık karı koca olduk değil mi
Eylül=Evet sevgilim..Yavaş yavaş yaklaştım ona..Gelinliğin içinde melek gibi görünüyordu.O bakmaya doyamadığım gözleriyle çok masum bakıyordu bana..
EYLÜL'ÜN AĞZINDAN
Düğünümüz bitmisti..Sevdiğim adamla,kocamla evimize geldik..Çok heyecanlıydım..Odamıza çıkardı beni..Bana o deniz gözleriyle çok güzel bakıyordu.çok yakışıklıydı..Bu zamana kadar çok zor zamanlar geçirdik..Ama hepsinin üstesinden birlikte geldik..Kocam yanımda olduğu sürece hiçbir şey uzemezdi artık beni...
Serkan'ın ağzından
Daha fazla dayanamadım.Benim olan dudaklara yavaş yavaş yaklaştım.Öpmeye başladım..Sevdiğim kadının her zerresi benimdi artık..Gözleri dudakları..O da bana karşılık verdi..Ikimizin en özel gecesiydi bugün..
EYLÜL'ÜN AĞZINDAN
Serkan beni öpmeye başlamıştı.Utandığımdan kızarmıstım eminim..Ama artık o benimdi ben onun..Karşılık verdim öpmesine...Yavaş Yavaş gelinliğimin fermuarına gidiyordu elleri..Bende onun gömleğinin düğmelerini çıkarmaya başladım..Beni yatağa yatırdı..Dudakları boynumda keşfe çıkmıştı bile..Ellerimi saçlarına götürdüm..Nasıl bu kadar narin öpebiliyordu..
Serkan'ın ağzından
Ben Eylül'ün gelinligini çıkarırken o da benim gömleğimin düğmelerini çözmeye başlamıştı..Artık ikimizin vücuda da birbirine aitti..
Serkan=Eylül eğer hazır degilsen
Eylül=Hayır aşkım bu bizim en özel gecemiz
Serkan=Seni seviyorum
Eylül=Seni seviyorumEylülle serkan artık tamamen bir birbirine aitti..Sabaha doğru birbirlerine sarılarak uykuya daldılar..
Sabah olur..Songüller pastaneye giderler.Son zamanlarda düğün hazırlıklarından dolayı ihmal etmislerdir..
Mert=Ya gece düğünden geldik 1 gün acmasaydık ne olurdu
Meral=Aşkım sacmalama para kazanmamız lazım
Mert=Aşkım paramız var zaten
Meral=mert!
Mert=Tamam aşkım tamam
Kader=Ya kardesim çok güzel olmuştu..
Songül=aynen inşallah çok mutlu olurlar
Güney=Serkan kardeşimi mutlu edecek zaten zorunda
Berk=yani birbirlerini çok seviyor
Cem=Gencler bir sey soracağım
Kader=Sor aşkım
Cem=Ya bizimkileri balayına mı gondersek düğün hediyesi olur sürpriz yapalım
Cemre=Yaa cem süper fikir..
Güney=Aynen kardesim sen ayarla parasını dert etme
Cem=Tamam kardeşim hemen bakıyorumCemre=Songül sen hasta mısın cok yorgun görünüyorsun
Songül=Ya düğün telaşı falan yordu herhalde
Güney=Gelme dedim ama dinlemedi
Meral=Ee gelmeseydin canısı bak kaç kişiyiz burada
Songül=Ya yok iyiyim hadi bakın müşteri geliyor..Serkan uyanır.Eylül'ü izlemeye başlar..
Serkan=Aşkım benim..Seninle evlendigim için o kadar mutluyum ki..Iyiki benimsin..Iyiki karımsın..
Eylül uyanır ama gözlerini acmaz.Serkan'ı dinler önce..Sonra da gözlerini acar..
Eylül=Sende iyiki benim kocamsın..Bende çok mutluyum sevgilim..
Serkan=Seni seviyorum
Eylül=Seni seviyorum
Serkan=aşkım kahvaltıyı dışarıda yapalım istersen
Eylül=Olmaz aşkım bu bizim evimizde ilk kahvaltimiz
Serkan=Haklısın aşkım pardon düşünemedim
Eylül=Ben duş alıyım sonra kahvaltı hazırlarım..Serkan eylül duş alırken kahvaltı hazırlar...Eylül duş aldıktan sonra aşağıya iner..
Eylül=Aşkım ben hazırlardım niye beklemedin
Serkan=aşkım sen ben mi var hadi gel kahvaltımızı yapalım..Serkanla Eylül evlerinde ilk kahvaltıyı yaparlar...
Bol eyserli bir bölüm oldu iyi okumalar 🙆 Yorumlarınızı bekliyorum ❤❤