9.BÖLÜM (İZMİR)

489 20 2
                                    

Eylül duydukları karşısında neye uğradığını şaşırmıştır büşrayı alıp teyzesi bildiği kadının evine koşar.Evin önüne gelince kapıyı hızla yumruklar.Evdekiler endişeyle kalklarlar.Eylül'ün geldiğini görünce rahatlarlar.Ama Eylül'ü o halde görünce endişelenirler. Mesude=Eylül,yavrum bu halin ne ne oldu sana? Eylül=Bana artık gerçekleri anlat! Beni kimden evlatlık aldınız ha söyle onun için mi beni hiç düşünmeden bıraktın yetimhaneye!!! (Mesudenin ağzından) Eylül'ü bu sefer gercekten kaybetmistim.Her şeyi öğrenmişti.Onu yıllardır buraya getirmeme sebebim buydu. Bunu nasıl söylediler Eylül'e.Oğulları için susmaları gerekiyordu.Ahmet'e söz vermişlerdi.Eylül'ü kendi torunu gibi seveceğine.Ben şimdi nasıl anlatırdım.Eylül'e her şeyi.Eylül benim öz kızım değildi belki ama onu ben büyüttüm belki hatalar yaptım ama o benim yavrumdu.Eylül'e anlatmamak için direndim ama yavrum gözümün önünde kriz geciriyordu.Hem belki de bazı şeylerin vakti çoktan gelmişti.Anlattım her şeyi. Gerçek ailesi dışında her şeyi..Eylül hiçbir şey sormadan hıçkırıklarla eşyalarını topladı gözümün önünde kaybettim yavrumu.Nereye gitti şimdi.Ne yapar tek başına? Ahmet olsaydı bunlar yaşanmayacaktı.Eski hayatımıza devam edecektik. (Eylül'ün ağzından) duyduklarım karşısında neye uğradığımı şaşırdım.Yıllardır hayatım yalandan ibaretmis.Ben boşu boşuna bu acıları cekmisim.Ya gercek ailem onlar kim ? Beni neden verdiler bunlara? İnsan evladından nasıl vazgeçer? Terkettim orayı kendime geldigimde otogardaydım bi izmir bileti aldım ve izmire doğru yola çıktım. (Serkanın ağzından) Böyle bir şey nasıl olabilirdi Eylül Güneyin kardesiydi.Ve bunlardan habersiz çekip gitti.O da ben ve Defne gibi yalanlarla dolu bir hayatın icinde büyümüş.Ama şuan önemli olan şey Eylül yoktu onu bulamadım.nereye gitmişti? Onu bir daha göremeyecek miyim? Günlerdir gözüme uyku girmiyordu.Bugunde öyle..Gözümü ne zaman kapatsam Eylül.Eğer ben ondan ayrılmasaydım bir kıskançlık yüzünden şuan her sey cok farklı olabilirdi. O günden sonra evde kalmadım.Defneyi de uzun bir süre affedecegimi sanmıyorum.Sevdiğim kız onun yüzünden gitti..Lys ye cok az kaldı Eylülle hayalimiz vardı ikimizde doktor olacaktık istanbulda bir universiteyi yazacaktık.İkimizinde ygs puanı buna yetecek duzeydeydi.Hayallerimiz artık gercekten hayallerden ibaret.Bi daha onun ellerinden tutamayacak o yeşil gözlerine bakamayacaktım.Bunlar gün geçtikçe canımı acıtıyordu. Eylül her şeyi geride bırakarak kendisini izmire atar izmir onun için pahalıdır o da ilçesine gider orada yarım kalan 1 aylık egitimini tamamlayacak ardından da izmirde universite okuyacaktır.Eylül'ün gittigi yerler tatil köyleridir.Çekimlerden kazandığı bir miktar para vardır ve onunla önce ev kiralamaya karar verir ardından da orada tek lise olan liseye kayıt yaptıracaktır..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin