43.Bölüm

338 17 1
                                    

Güneyler Serkanın konum attığı yere gelir.Ama burada ne yapacaklarına anlam veremezler.                                    Mert=ee niye geldik ki buraya bu süslemeler de ne kimin doğum günü yine 😂😂                                                  Oktay=Hadi iceriye girelim de bakalım neler oluyor.                            Güney=Oğlum nasıl girelim içeriye baksana kapıda kurdele var herhalde bir tanıdığının yeri açılışa çağırmışlar Songül=Aynen dur ben bir Eylül'ü arayayım bu sefer açar belki.                 Cemre=Hiç deneme ben şimdi aradım açmadı telefonu.                                    Serkanla Eylül Güneylerin geldiğini görür ve el ele dışarıya çıkarlar.Onları el ele görünce çok sevinirler.Alkışlarlar.                             Meral=Oh be sonunda gençler valla görmek istedigimiz tablo çok sevindim hayırlı olsun.                         Songül=Aynen lan akıllandınız sonunda aferin size.                               Berk=Hayırlı olsun abi çok sevindim sizin adınıza.                                            Hepsi tebrik eder Serkanla Eylül de herkese teşekkür eder.Güney tebrik etmemiştir. Onlara dün gece haber vermedikleri için oyun yapar.            Serkan=Güney sen bir şey söylemedin kardeşim.                                                  Güney=Söylemedim çünkü onaylamıyorum sizi serkan.            Serkan=Ne diyorsun güney sen.    eylül=Dur bi canım sakin ol güney sen ne dediğinin farkında mısın ne olursa olsun yanımda olacaktın bi de söz  vermistin ne oldu ona.                      Güney daha fazla dayanamaz ve gülmeye başlar.                                     Serkan=Komik olan ne Güney!     Güney=Ya tamam tamam gerilmeyin şaka yaptım dün gece haber vermediniz ya onun hıncını aldım 😂 Serkan=Güney ya öyle ciddi söylenir mi kardeşim valla gerildim.                Güney=Ee damat söyle bakalım niye çağırdın bizi buraya gelip evde de söyleyebilirdiniz.                                  Songül=Şebeklik yapma güney fırsat verirsen söyleyecekler 😂😂              Eylül=Sağol yengee. 😂😂               Songül=Ne yengesi eylül kac kere söyledim yenge deme diye.                  Eylül=kocana söyle sende benim sevgilime damat demesin 😂😂  Songül=Te Allahım ya.Ne yapacam ben sizinle.                                                Eylül=Neyse konusuruz bunu sonra 😂 Hadi iceriye gelin açılışa daha çok var hem iceride süsleme yapacaksınız Kader=Ne suslemesi ne açılışı siz ne karıştırıyorsunuz bakalım.               Eylülle serkan her şeyi anlatır.Çok sevinirler ayrıca hepsi için iyi olmustur okuldan sonra ugrasacakları bir isleri olmuştur.Pastaneyi de çok beğenirler.Bu pastane gercekten aşk kokuyordur.Pastanenin açılışını yaparlar.Serkanın arkadasları da gelir.Eylül onları görünce çok şaşırır.  Efe=Kardeşim işe yaramış bakıyorum da çok sevindim tebrik ederim pastanemizi de açtık sonunda.       Serkan=Aynen kardeşim çok sağol sayenizde.Aşkım bak bu efe bu da kız arkadaşı Seda.                                      Eylül=Memnun oldum hoşgeldiniz ben de Eylül yani siz zaten biliyorsunuz da ayrıca video için teşekkür ederim.                                    Seda=Bizde memnun olduk.Yani siz mutlu olunda çok sevindik barısmanıza.                                              Diğerleri videodan habersiz olduğu için anlam veremezler bu konuşmaya. Güney=Şey biz konuya fransız kaldıkta ne videosu bu.                         Serkan=Anlatırız kardeşim eve gidince şimdi işimize bakalım.            Güney=Hadi bakalım öyle olsun.        Pastanenin açılışını yaptıktan sonra evlere dağılırlar.Bu pastane onlar için çok iyi olmuştur.Eylül songullerde kalır serkanda onunla birlikte kalır.Kalan tek sorun Eylül'ü tedaviye ikna etmektir.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin