23. BÖLÜM

469 20 3
                                    

SONGÜL'ÜN AĞZINDAN.                       Eylül'ü evimize getirdik.Evet güneye Sarılmıstı benimle de konusmustu.Ama biliyorum kardeşim kırgındı bana.Ama ona neden o haldeyken evlendiğimizi anlattığımda beni affedecegini biliyorum.Sonucta ben onlardan ayrilmamak icin evlendim.Eğer evlenmeseydim simdi sevdiklerimden çok uzakta olacaktım.İyiki babama karşı egilmedim ve evlendim Güneyle.                                                   Songül=ya saat geç olmuş yemekle uğraşmayıp sipariş verelim diyorum.siz ne diyorsunuz.              Eylül=Ben ac değilim siz kendinize sipariş verin.                                            Songül=Kızım ne demek ac değilim saatlerdir bir sey yemiyorsun hem bi deri bi kemik kalmıssın.Hem bizim eve gelen bir şeyler yemeden gidemez değil mi sevgili.                                  Güney=Aynen öyle evin birinci kuralı bu bak hatta şu cercevede yazılı 😂       eylül=Ya gercekten ac değilim.Siz kuralları bu cerceveyi mi yazıyorsunuz.                                    Songül=Konuyu değiştirmeye çalışma kızım.Evet ne var kurallar önemli.Hadi güney sen sipariş ver bende kahve yapayım yemekler gelene kadar.                                              Güney=Tamam aşkım.                     Güney siparisleri verdikten sonra telefonu mutfaktaki masaya bırakıp elini yıkamaya gitmistir.Songül de kahve yapıyordur.O sırada güneyin telefonu çalar.                                        Eylül=Songül güneyin telefonu çalıyor ac istersen.                                      Songül=Sen aç ne olacak sanki ben kahveye bakıyorum.                               Eylül tamam der ama arayan kişi serkandır telefonu açmadan iceriye gider.Songül ne oldu niye açmıyorsun diye sorar ama eylül cevap vermez.Güney gelir.                                Güney=Ne oluyor aşkım.                      Songül=Sevgili telefonun çaldı Eylül'e sen ac dedim tamam dedi ama açmadı gitti telefonda kapandı bi baksana kim aramış.                              Güney=Serkan aramış!                           Songül=ne bağırıyorsun güney ee arasana çocuğu.                                        Güney=Yok aramam şimdi.Onunla uğraşamam.                                        Songül=Sacmalama güney.Ne demek onunla ugrasamam.Eylül'ü merak ediyor.Bilmiyorsun sanki onunda ne yaşadığını.Ne oldu Eylülle konusunca kardeşlik duyguların kabardı.Bak sevgili serkanda senin kardesin hatta digerleri de. Ve biz eskisi gibi olacağız ama seninde yardımların gerekiyor. Güney=tamam songül ama daha değil.Onlarla yuzlesmesi icin erken.Ben bi Eylül'e bakayım.             Songül=Tamam bende kahveleri alıp geliyorum.                                        Güney Eylül'ün yanına gider Songülde Serkan'ı arar.                                              Serkan=Songül güneyi aradım ama açmadı ne oldu neredesiniz.                   Songül=Sakin ol serkan.Bizim eve geldik.Güney Eylül'ün yanında merak etme her şey yolunda.                                Serkan=Bizde gelelim mi konuşmak istiyorum Eylülle.                                  Songül=Kardesim bak daha erken tamam mı bunca zaman sabrettin biraz daha bekle.Zaman ver ona.         Serkan=Daha ne kadar bekleyeceğim songül Eylül bizim yüzümüze bakmıyor.Tabi siz barıştınız.             Songül=Serkan!Eylül  bana da kırgın.Ama bekliyorum tamam mı konuşmak için.Böyle bir günde güneyin de Eylül'ün de  ihtiyacı var. Songül iceriye gelmeyince güney yanına gelir.                                             Güney=Aşkım kahveler soğudu.Gelsene artık.Hem kimle konusuyorsun sen.                                  Songül=Geliyorum Güney bi saniye bekle.Serkanla konuşuyorum.              Güney=Ben sana ne söyledim songül sen ne yapıyorsun.                                  Songül=Serkan kapatıyorum sonra konusuruz.Sevgili kızma bende sana ne söyledim biliyorsun.Hadi artık gidelim Eylül'ün yanına..                             Güney ve songül Eylül'ün yanına giderler ve kahvelerini icerler.              Songül=iyisin değil mi eylül.                   Eylül=İyiyim songül merak etme.Hem artık gercek ailem kim onu biliyorum.Yalan hayatimdan biraz da olsa uzaklaştım.Güney yanımda.Biliyorum o beni bırakmayacak.Bu beni güvende hissettiriyor.                                               Güney=Ben artık senin yanındayım Eylül.Merak etme.şeyi birlikte aşacağız.
Eylül=Biliyorum güney merak etme bundan sonra bende senin yanındayım.Zaten senden başka güvenecek kımsem yok izmirdekiler dışında.                                                       Songül=Kızım bari benim yanımda söyleme bunu.Bende varım burada.    Eylül=Pardon ben öyle birden konusunca.özür dilerim.                     Songül=Dileme kardesim haklısın.Yani biri bana yapsaydı bende böyle düşünürdüm belki de affetmezdim.Ama sen benim yanimdasin simdi.Sanırım bu konuyu da konuşmanın zamanı geldi.           Eylül=Geldi mi gercekten.                      Songül=Evet geldi.Bak kardeşim biz sen o durumdayken evlenmek istemezdik.Hatta o zaman kendimi çok suçlu hissettim.Hatırlıyor musun bir gün yurtta otururken....

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin