79.BÖLÜM

304 16 0
                                    

NİŞAN GÜNÜ

Eylül'ün ağzından

Heyecandan tüm gece uyuyamadım.Bugün sevdiğim adamla nişanlanıyorum.Gece  kızlarla kaldık.Erkeklerde berklerde kaldı.Yanımda uyuyan merali rahatsız etmemek için kalkıp balkona çıktım..Çok erkendi her yer sessizdi.Telefonumu elime aldım.Whatsapptan tanımadığım bir numaradan mesaj vardı.Mesajı açtım bir sürü fotoğraf..Neydi acaba? Fotoğraflar tek tek indirilmeye başladı.Bu fotoğraflar da iki bebek vardı..Sonra fotoğraflar 4 kişi olmaya başladı..Bunlar onlardı.Selin ertürk..Ekrem ertürk..bunların amacı ne yine ? En mutlu günümde yine ne saçmalıklar yapıyorlar..Altta da bir mesaj vardı..

"Güzel kızım benim..Yıllar önce sen ben Güney ve baban..çok mutlu bir aileydik..Biz bir hata yaptık..mutluluğumuzu para uğruna harcadık..Senden sonra o mutluluğu bulamadık zaten..Para sayesinde her şeye ulaştık..Bir şeyler için uğraşmadık hedef koymadık..Çünkü zaten her şeyi para ile yapabiliyorduk..Çok geç anladım..Paranın huzur getirmeyecegini..İnsan çocuğunu böyle bir şeyin içine nasıl sürükler..9 ay karnında taşıdığı kokusunu ezbere bildiği evladını nasıl başkasına verir..Seni yeniden bulduktan sonra bunlarla yuzlestim..yani gecmisimle..Biliyorum sen beni,bizi affetmeyeceksin..Ama senden son bir şey istiyorum..Ondan sonra sen istemedigin sürece yaklasmayacağım sana..uzaktan bakacağım...bugün iki anne kız olalım..Tamam sen bana yaklasma anne de deme..Ama bugünün için birlikte hazırlanalım.."

Mesajı okuduktan sonra akşam hazırladığım eşyaları hazırlayıp çıktım..Mesaja cevap vermedim..Ama hıçkırarak ağladığıma emindim.Nereye gidiyordum onu da bilmiyorum..

Kızlar uyanır..

Meral=Ya bu eylül nerede
Kader=Yaa meral senin yanında uyudu hiç mi hissetmedin kalktığını
Meral=Hayır yaa
Cemre=Ee belki bizimkilerin yanına gitmistir
Songül=Aa bak olabilir gelin bi bakalım

Koşarak erkeklerin evine giderler..

Serkan=Kızlar ne oluyor yoksa hepiniz rüyanızda mı gördünüz sevgililerinizi
Songül=Yaa dur serkan ne rüyası eylül burada mı
Serkan=Yok gelmedi buraya evde değil mi
Meral=Canısı evde olsa gelip sorar mıyız
Serkan=Ya pardon ben biraz heyecanlıyımda
Songül=Nerede bu kız yaa
Güney=Aradınız mı
Kader=Yok yani biz buraya gelmiştir diye aramadık
Mert=Yani sabahın 8 inde nereye gider ki
Serkan=ben bi ararım şimdi deli edecek ya beni

Serkan Eylül'ü arar ama telefonu kapalıdır..

Serkan=yok kapalı ben aynısını yapsam var ya
Güney=Aynen sabah sabah huzurla uyanmakta haram oldu
Songül=Tamam ya biraz bekleyelim sakin olun
Meral=ee kuaför
Kader=Meral kız ortada yok sen kuaför diyorsun
Meral=Dogru ya ne diyorum ben
Berk=Gelin kahvaltı hazırlayıp yapalım o zamana kadar gelir belki..

Eylül kendisini o evde bulur..Yıllar önce hiç hatırlamadığı evde..Zili çalmak ister ama cesaret edemez..
Bir süre bekler..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin