44. BÖLÜM 2.PART

292 11 2
                                    

2 hafta sonra.                                      Eylül karar verdikten sonra ertesi gün Serkanla birlikte hastaneye gider.Tedavi süreci başlamış olur.Yani zorlu süreç.Eylül düzenli olarak kontrollere gider aynı zamanda ilaçlarını içer yapılması gereken iğneler yapılır.Bünyesi zayıf olduğu için ilaçların onun üzerinde etkisi çok büyüktür.Okula gider çünkü derslerini aksatmaması gerekiyordur.Bazen çok agresif bazen duygusal bazen de sessiz olması Serkan'ın ne yapacağını bilememesine neden olur.Eylül bazen kızlarda bazen kendi evinde bazen de guneylerde kalır.Onu hiç yalnız bırakmazlar.Ders başlayıncaya kadar cafede otururlar.                               Berk=Ya akşam bir şeyler yapalım uzun zamandır çıkamıyoruz.      Oktay=Aynen ya iyi olur final öncesi zaten finallerden sonra biz yokuz tatilde  izmirdeyiz.                           Eylül=Ee ben ne yapacam evde tek başına siz yokken.                           Derya=Ee sevgilin yanında kalır.      Serkan=Kardeşim siz tatilin son gününe kadar kullanabilirsiniz gelmeme hakkını ben sevgilimi yalnız bırakmam yani hic endiselenmeyin. Mert=Tabi canım yoksa serkan orada kalmak icin yapmıyor bunu 😂   Meral=Aynen 😂 hic beceremiyorsun canısı 😂                                         Serkan=Meral sus canısı.                     Meral=Tamam canısı sustum.        Eylül birden masadan kalkar.Sinirlenmistir ama neye sinirli olduğunu bilmez.Bunlar hep ilacın etkisindendir.Ani duygu degisimleri yaşar.O da farkındadır ama elinden bir şey gelmez.Eylül'ün böyle olması bazen katlanılmaz olsada yaşadıkları kolay sey değildir.Eylül'ün doktoru kabul etmesi içlerini rahatlatırken  Kemalin yeni oyunundan hepsi habersizdir.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin