Güney=Kardeşime bunları yaşatanlardan hesap sormaya gidiyorum songül onu böyle görmeye dayanamıyorum artık. Songül=Bu saatte gidemezsin sevgili Eylül'ü yalnız bırakma. Güney=Bana engel olma Songül.Size onun yanından ayrılmayın dedim. Güneye engel olamazlar Mert güneyi takip eder bu saatte tek gitmesine izin vermez.Güneyin sinirden gözü dönmüştür.Annesinin evine gider.Kapıya deli gibi vurur.Kapı endişeyle açılır.Güney gördüğü kişi karşısında şok olur. Güney=Se-senin ne işin var burada. Ekrem=Ben geri döndüm oğlum barıştık biz annenle. Güney=Allah ikinizinde belasını versin nasıl insanlarsınız siz. Selin=Güney ne oluyor nasıl konusuyorsun sen bizimle!Hem bu saatte ne işin var senin burada deli gibi niye vuruyorsun kapıya. Güney=Bu adamı nasıl alırsın sen bu eve!! Zaten konumuz bu değil! Siz burada böyle yatarken benim kardeşim ne halde biliyor musunuz siz! Ama umrunuzda değildi doğru!! Ekrem=Ne kardeşi güney senin kardeşin yok ne sacmalıyorsun. Selin=Güney her şeyi biliyor ekrem kızımız tekrar ortadan kaybolunca anlatmak zorunda kaldım bunu bilmeye hakkı vardı.Bir dakika güney Eylül'ü buldun mu sen bu bu nasıl olur nasıl soylemezsin bunu bana. Güney=Siz bitirdiniz benim kardeşimi siz onu gormeyeceksiniz anladınız mı beni! Ekrem=Eylül o bi-biliyor mu her şeyi. Güney=Öğrendi ama asla ertürk olmak istemiyor çünkü onun benden başka kimsesi yok anladınız mı beni! Güney bağırarak Eylül'ün halini anlatır.Selin de Ekrem de onu görmek ister ama Güney izin vermez kapıyı çarpıp çıkar.Karşısında merti görür. Güney=Senin ne işin var kardeşim burada neden geldin. Mert=Yalnız bırakamazdım seni öyle çıkınca arkandan geldim aslında biliyordum buraya geleceğini ama ekrem amcayı beklemiyordum. Güney=Bende beklemiyordum onu.Mert benim kardeşim ne zaman düzelecek onu karşımda böyle gördükçe canım yanıyor. Mert=Biliyorum abi çok zor biz bile zorlanırken seni Eylül'ü düşünemiyorum.Güney ben bir şey söyleyeceğim abi bu doktoru degistirelim bir sey var bu doktorda ilaçları Eylül'ü ne hald getirdi bak benim annemin bir arkadaşı var istersen konuşalım onunla test yapsın o baksın gercekten hem tanıdığımız biri olur güvenilir merak etme. Güney=Öyle mi diyorsun kardeşim haklısın aslında.Bunu Eylülle konuşalım birkac gün sonra ama şimdi değil. Mert=Tamam kardeşim hadi gidelim artık merak ederler. Mert ve Güney eve dönerler.Hepsi ayaktadır.Eylül güneyi görünce kalkıp sarılır endiselenmistir. Eylül=Güney nereye gittin seni göremeyince çok korktum ya bir sey olsaydı sana. Güney=Biraz işim vardı canım korkma bak iyiyim. iyisin değil mi. Eylül=Daha iyiyim merak etme. Sabah olur derslere giderler ama çok uykulu oldukları için gün işkence gibi gelmistir onlara.Derya ve Oktayda onları oyle gorunce şaşırırlar. Oktay=Bu haliniz ne sizin ne oldu. Serkan=Göz kırparak yok bir sey abi biraz gec uyuduk onun için. Oktay=Hı anladım tamam o zaman. Eylül serkan ve kaderin dersi digerlerine gore erken biter.Güney ve mert aralarında konuştuğu şeyi diğerlerine anlatır.Digerleri de onları onaylar. cemre de mertle aynı fikirdedir. Serkanlarda az da olsa kafa dağıtmak için pastaneye gider.