55.BÖLÜM

289 10 2
                                    

2 3 gün geçer.Herkes çok mutludur.Herkesin ağzında kız isteme mevzusu vardır.Ben kız tarafındanım ben erkek tarafıyım benden isteyeceksin şöyle böyle.Hepsinde tatlı bir telaş vardır.Eylül sabah uyanır birkaç gündür aklında olan şeyi yapar.Nazan Hanıma gidecektir.Serkan annesiyle ne kadar konuşsa da ona kırgındır.Defneyle hiç konuşmaz yaptıklarından sonra.Defne pişman olmuştur ama Serkan onu affetmez.Eylül de öyle ama nazan hanımla konusmak ister.Nazan hanımı arar.Nazan hanım defneyle kendisine  bir ev almıştır.Tabi Serkan'ın da odası vardır ama o eve gitmez.                   Eylül=Alo nazan hanım.                          Nazan=Evet benim siz kimsiniz.                                                   Eylül=Ben eylül.                                       Nazan=Aa eylül pardon kızım diğer numaran vardı bu olmayınca tanıyamadım birden kusura bakma. Eylül çok şaşırır biraz önce nazan hanım kızım mı demisti yoksa ben mi yanlış anladım der kendi kendine.         Eylül=Yok nazan hanım sorun değil ben sizinle bir şey konusmak istiyordum da onun için rahatsız ettim.                                                        Nazan=Yok canım ne rahatsızlığı hem nazan hanım da ne nazan teyze diyebilirsin bana.Tabi konuşalım bir sorun mu var yoksa.                               Eylül nazanın her konuşmasın da şaşırır.Kızım?Nazan teyze? canım? Bu kadına ne olmuştu böyle.                                                        Eylül=Eğer musaitseniz yüzyüze konusabilir miyiz.                          Nazan=Tabi olur. Ben bugün şirkete gitmeyecektim bize gelebilir misin Eylül=Olur siz bana konumu atarsınız.Eylül hazırlanıp evden çıkar.Oktayla Derya uyanınca Eylül'ü göremezler.Eylül bir not bırakıp çıkmıştır evden.Onlarda pastaneye gider.Serkan Eylül'ün gelmedigini görünce merak eder.                    Serkan=Eylül nerede niye gelmedi.   Oktay=Bir not bırakıp çıkmış günaydın işim var erken çıkıyorum merak etmeyin demiş.                       Derya=Bizde buraya gelmistir diye düşündük.                                           Serkan=Ben aradım açmadı telefonu insan bir haber verir cıldırtacak bu kız beni ya.                                               Güney=aynen benide yine ne çeviriyor acaba.                                     Meral=Kız sizden sıkılmış belli ki erkenden çıkmış evden rahat bırakın biraz bu ne valla ben bile sıkıldım.    Güney=Canısı bu kız ne zaman ortadan kaybolsa bir sey oluyor bilmiyorsun sanki.                            Songül=Abartma güney nasıl konuşma o öyle.                                         Eylül nazan hanımın evine gider.Nazan onu Çok sıcak karşılar.Salona alır.                               Nazan=Eylül nasılsın Kızım biliyorum yani aslında benimki de soru degil mi Eylül=İyiyim nazan hanım sağolun evet kötü günler yaşadım ama şimdi daha iyiyim siz nasılsınız.                 Nazan=Bende iyiyim teşekkür ederim sen de nazan teyze dersen daha iyi olacağım ama.                                   Eylül=Yani alışkanlık sanırım siz eskiden nazan hanım diyeceksiniz demiştiniz.                                               Nazan=O günleri acmayalim istersen aslında beni aramana cok sevindim cok tesekkur ederim.Bundan sonra da nazan hanım demek yok.                   Eylül=peki nazan teyze.                     Nazan=Benimle konusmak istediğin sey neydi Kızım.                               Eylül=Bizim sizinle konusabilecegimiz tek bir sey var nazan teyze o da serkan.                      Nazan=Yoksa üzüyor mu seni.               Eylül=Hayır Hayır biz çok mutluyuz.Ben ikiniz için geldim buraya.biliyorum serkan sizinle konuşuyor ama kırgın size değil mi.   Nazan=Evet malesef özür diledim ama haklı ona her şeyi anlatmalıydım eylül=Siz onun için sustunuz nazan teyze onu da def-defneyi de hep korudunuz kendi cocugunuz değildi belki ama onlara sahip çıktınız.Benim hayatımsa 1 yaşından beri yalanlar üzerine kurulmuş.neyse ben kendimden bahsetmek için gelmedim buraya pardon.                                   Nazan=Benimle her şeyi konusabilirsin Eylül evet ben sana çok kötü şeyler yaptım ama inanki çok pişmanım.Sen her zaman güçlü bir kızdın.                                            Eylül=Ben seni çoktan affettim nazan teyze.O annem sandığım kadın bana inanmazken sen bana inandin geldin o pislikten kurtulmam için elinden geleni yaptın.onun icin merak etmeyin sizinle bir sorunum yok benim.                                                  Nazan=Eylül sen o kadar olgun bir kızsın ki.Kendine ozelsin o kadar sorunların icinde kendini cok guzel yetistirmissin.Bi de gercek anne ve babanı öğrendim güneyin ikizi olmana çok şaşırdım.Biz eskiden Çok yakındık onlarla biliyordum ikiz çocuklarının olduğunu ama bize seni öldü diye gosterdiler.Sen o kadar güzel bir bebektin ki öldü dediklerinde çok üzülmüştüm.Meğer o güzel gözlü kız sensin.                        Eylül=Teşekkür ederim nazan teyze ben onlarla yuzlesmedim yuzlesmekte istemiyorum benim yanimda güney var serkan var arkadaşlarım var.Mutluyum onlarla. Nazan= bundan sonra bende varım sende benim kızımsın.                     Eylülle nazan uzun sure sohbet ederler.Nazan Eylül'e yaptıklarından cok utanır.Ama eylül onu coktan affetmistir.Serkanla arasının düzelmesi için Nazani pastaneye davet eder.Birlikte pastaneye doğru çıkarlar.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin