Serkan elinde telefonla pastanede bir dışarıya çıkar bir yukariya gider Eylül'ün sorumsuzca davranıp haber vermemesi sinirini bozmustur. Mert=Abi bir yerinde dur sakin ol. Serkan=Sakinim ben mert karışmayın abi bana müşterilerle ilgilenin siz. Meral=Canısı sakin halini bilmesek neyse diyecem ama ya otursana sabahtan beri başımiz döndü. Serkan=Mert sana haber vermeden bir yere gitse öldürürsün ama onu canısı onun için sus bence. Güney=Serkan tamam bende kızdım Eylül'e ama millete sarma kardeşim gelsin hesap sorarsın. Berk=Tamam tartışmayın bakın geliyor ama yanında bir kadın var kim ki o tanıyor musunuz siz. Songül=Ohaa nazan hanım bu. Berk=O kim ben tanımıyorum. Serkan=Annem. ne işi var onun burada şöyle mi sorsam ya da Eylülle birlikte burada ne işi var onun. Eylülle nazan pastaneye girerler.Herkes onlara şaşkın gözlerle bakar. Serkan=Eylül!! Hiç gelmeseydin zaten burada seni merak eden kimse yok. Eylül=Serkan Tartışmayalım istersen.Hem bunu sonra konuşuruz.Misafirimize hoşgeldin der misin önce. Serkan=Ne diyorsun eylül sen ben mi söyledim sana onu buraya getir diye. Eylül=Ben sana öyle mi söyledim.Bağırma bana insanların içinde.Buraya kavga etmen icin getirmedim nazan teyzeyi. Serkan=Ben selin teyzeyi getirseydim sen ne yapardın!!! Serkan bunu sinirle farkında olmadan söyler.Herkes neye uğradığını şaşırır.Güneyin de sinirden gözü döner. Güney=Ne diyorsun serkan sen!!Haddini bil adam gibi konuş kardeşimle!Kendi sorunlarinla onun sorunlarını bir tutamazsın!! Eylül=Dur güney karışma. Senin selin teyze dediğin kadın beni para uğruna bıraktı.Acı cektirdi bana!Güneye! Sen bunları nereden bileceksin ki ! Nazan teyze senin öz annen değil belki ama o doğurup bırakan seni çöp gibi atan bir kadın da değil!O sizi korumak için yaptı her şeyi! sen benim acımla nasıl bunu bir tutarsın!!! Bu kadar mı gözün döndü senin !!! Serkan hatasını anlar ama eylül cekip gider güneyde arkasından giderken nazan onu durdurur. Nazan=Dur güney ben giderim Eylül'ün peşinden.Sana da yazıklar olsun serkan sen ne zaman böyle bir insan oldun. Nazan Eylül'ün peşinden gider.Serkanda hem annesinin hem de sevdiği kadının kalbini kırar. Songül=Sen ne yaptın serkan !Eylül'ü dinlemedin o senin icin annenle konusurken sen onun yuzlesmeye bile cesaret edemedigi annesiyle vurdun onu.Amacın ne senin. Serkan=Üstüme gelmeyin yeter bilerek yapmadim ben onu. Eylül'ü merak ettim sinirlerim cok bozuktu. Güney=Kardeşimi üzme demedim mi ben sana.Bunun için mi evlenme teklifi ettin.Acılarını yüzüne vurmak icin mi !!!! Serkan=Güney Sacmalamayı kes senin kardesinse benim de sevgilim o !!