Eylül yavaş yavaş kendine gelir.Diğerleri duyduklarının etkisindedir..O adam da gitmez.Eylülle konuşmaya niyetlidir..Serkan Eylül'ün yanında beklemektedir..
Eylül=Se-Serkan..
Serkan=Aşkım uyandın sonunda
Eylül=Ne oldu bana
Serkan=Aşkım bayıldın bizde hastaneye getirdik seni
Eylül=Serkan o adam ölmüstü
Serkan=Aşkım bende şaşırdım selin annemle ekrem babam geldi öyle öğrendik..O adamı..Dünde geldi..Bizi side de biri takip ediyordu..O adamda buydu..
Eylül=Nasıl ya Nasıl serkan o adamı çağır bana
Serkan=Aşkım simdi olmaz lütfen bak yeni uyandın
Eylül=Serkan ya
Serkan=Aşkım olmaz dedimBirkaç saat sonra Eylül hastaneden çıkar..Herkes eylüllere gider..O adam da gelir..
Eylül=Anlat artık anlat sonra da defol git buradan!
Serkan=Aşkım sakin ol
Eylül=Serkan nasıl sakin olurum ya nasıl
Ahmet=Annenle kardesin nerede eylül
Eylül=o kadın benim annem değil sende babam değilsin!Allah ikinizin de belasını versin!
Ahmet=Sen bizim kızımızsın
Eylül=Hayır değilim!Sen beni ailemden kopardın!Hicbir sey yokmuş gibi yıllarca babam gibi davrandın.Sonra öldüğünü öğrendim!O kadın başkasıyla evlendi!Siz benim hayatımı mahvettiniz!!
Ahmet=Sen benim kızımsın ben büyüttüm seni!!Annen biriyle mi evlendi bunu nasıl yapar!!
Eylül=Ya bırak!Sen neden gittin keşke gercekten geberseydin!!
Ahmet=Gitmek zorundaydım..Yoksa öldüreceklerdi beni..Ailemi bıraktım evet ama ölmekten korktum
Eylül=Ne haltlar yedin de öldüreceklerdi seni ha ne haltlar yedin
Ahmet=Çok borçlandım kızım çok..Beni öldürmekle tehdit ettiler.Baska carem yoktu..Eylül=Keşke öldürselerdi!Zaten Şuan ölüden bir farkın yok!
Ahmet=Söyleme öyle..Ben seni çok seviyorum
Güney=Ya defol git buradan defol!
Ahmet=Sen kimsin!kızımla arama girme!
Eylül=kardeşimkardeşim!Senin yüzünden yıllarca ayrı kaldığım ikizim!Senin yüzünden birlikte büyümedik biz!Senin yüzünden ailemden ayrı kaldım!O kadın sen yoksun diye evlendi!Kaçırdı o adam beni!Git artık git!
Eylül sinir krizi geciriyordu.O adam sanki hiçbir sey olmamış gibi gelmiş konuşuyordu.Ekrem ona yumruk attı!Erkeklerle zor da olsa çıkardılar evden.Serkan kızlar ve selin Eylül'ü sakinlestirmeye çalışıyordu.
Serkan=Aşkım tamam ne olursun bak yine bayılacaksın gitti o adam bi daha gelmeyecek söz veriyorum sana
Eylül=Ya neden ya neden bu adama nasıl baba dedim ben ne kadar pislik bir insanmış beni ailemden aldı ya
Selin=Kızım yapma ne olursun bak o adam gidecek tamam mı baban gönderecek onu bir daha ayrılmayacağız biz..Eylül uyuyakalır diğerleri de evlerine gider.Herkes için kötü bir gün olmustur.Ahmeti de gonderirler..Eylül'ün her seyden habersiz oldugunu düşünerek takip eden Ahmet kızını kaybetmistir..Memleketine mesude ve Büşranın yanına gider...