20.BÖLÜM

442 21 1
                                    

Songül=Ne sırıtıyorsun Güney!ne bu mutluluk!Kimin yanından geliyorsun!  Meral=ooo canısı kıskandı sanırım seninki.😂😂                                            Songül=Meral karışmasana sen ! Sende söyle Güney!                               Güney=Tamam aşkım kızma.Gencler size çok güzel haberlerim var.Serkan en çokta sana.                                       Serkan=Ne sacmalıyorsun abi ya.     Güney=ooo siz benimle böyle konusacaksınız anlatmam bende.     Kader=Hadi güney uzattın ama.       Güney=tamam tamam başlıyorum.Oktayla konuştum.      Serkan=Bu mu güney güzel haber dediğin sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun!                                              Güney=Ya bi dur sakin ol.Dinlemedin ki daha.Yarın Eylulle konusmam icin yardım edecek anlaştık.                          Cemre=eee biz güney? Sadece kendin için mi anlaştın?                                        Güney= ya beni dinleyin bi tek tek sormayın. Ona anlattım her şeyi çok şaşırdı.Ve bana yardım edecegini söyledi.Plan bile yaptık anlatacam her şeyi Eylül'e.                                    Berk=abi eylül buna hazır değilse? Iyi düşündün mü.                                        Güney=düşündüm kardeşim.Artık öğrenmeli.1 hafta bekledim daha fazla beklemek istemiyorum.             Songül=haklısın sevgili biz senin yanındayız merak etme Eylul seni suclamayacak.Bak evde fotoğraflarınız var onları da götür.  Güney=sen bitanesin aşkım tamam alırım.Ve bomba bir haber daha.hazır mısınız? Serkan kardesim özellikle sen hazır mısın😂😂                    Serkan=Abi gülüp durma ya zaten sinirlerim çok bozuk hazırız söyle hadi.                                                        Güney=Her şey oyunmus oktay ve Eylul çıkmıyormuş.Biz kardeş gibiyiz dedi oktay ben eylül için her seyi yaparım falan dedi hatta o derya diye bir kız var ya onunla çıkıyormuş oktay.Biz eylülden uzak duralım diye oyun yapmışlar.                                      Serkan'ın ağzından.                                Güney bunu söyleyince çok sevindim. Sevdiğim kız kimseyle çıkmıyordu.Yüzümde aptalca bi gülümseme olduğuna emindim.Sanırım artık her şey yoluna girmeye başlamıştı.Kendimi ona affettirmek icin her şeyi yapacaktım.                                          Eylül'ün ağzından.                                 Bugün derya ile birlikte takıldık.Buna gercekten ihtiyacım vardı kimseyi görmeden hiçbir şeyi düşünmeden bir gün geçirmem gerekiyordu.Deryanin yaninda da istedigim gibi davranabiliyordum.Bazen cocukca davrandığımızı da biliyorduk.İzmir de de yapardık bunu.Parka giderdik elimizde pamuk sekerler olurdu çevreden geçenler bize bakardı açıkçası umrumuzda da değildi sonucta bi daha görmeyecektik.bugunde yaptık cok eğlendik akşam olunca da sahildeki cafeye gittik oktayda yanımıza geldi. Oktay=Sevdiceğim ve kıymetli kardeşim biraz daha aramasaydınız kendimi karakolda bulacaktım.     Eylül =o niye be.                                     Oktay=ne demek niye kızım sabah 10 da çıktınız evden instagramı da gormedim sanmayın tum duvarım sizinle dolu. Valla polise gitsem desem bana hak verir.                                          Derya=Aşkım sacmalama bence sen bizim tüm gün gezmemizi kıskandın. Oktay=Evet aşkım bak bu olabilir ben sizi baya baya kıskandım ya resmen beni imza atmam için okula gönderdin 😋😋                                         Derya=Çünkü sevgili olmak bunu gerektirir canım 😂                                 Biz konusurken yanımıza sandalye cekilmeye başladı onlar gelmişti.Bu mutlu günümü bir şeyler bozacaktı tabi bende bugunum neden güzel gecti diye düşünüyordum.derya sakin ol bakışı attı onlar gelince oktayda benim yanıma yaklaştı.Sorun çıkmasın diye sustum.Sordukları sorulara kısa kısa cevap veriyordum.Deryayla telefonda takıldık genelde.Garip olan bir  vardı oktay onlarla özellikle Güneyle cok samimiydi sanırsın 40 yıllık kankalar. Ben derya ile telefonda takılırken serkan sürekli bana bakıyordu.Cemre ve meral sevgilileri ile takılıyor songul ve kader de kendi aralarında konuşuyordu.Bu ortamı özlemiştim.gec bir saat olunca kalktık malesef onlarla aramizda 1 sokak vardı hep birlikte yürüyerek evlere dağıldık.Oktayın oyun olduğunu söylediğinden habersizdim.çok yorgundum ve kendimi uykuya teslim ettim.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin