FİNAL ÖZEL BÖLÜMÜ

322 15 8
                                    


Düğün bitmişti..Bu günün anısına hep birlikte yemek yiyeceklerdi..Bunun için bir restaurant kapatıldı..Büyük bir yer masalar birleştirilmiş.Onlar gelmeden önce her şey dizayn edilmiş..Tüm çiftler el ele tutuşarak içeriye girer..Yemeğe otururlar..Serkan,Eylül,Güney,Songül,Kader,Cem,Meral,Mert,Cemre ve Berk 40 lı yaşlarda..Gençlik hallerinden eser yok ama  güzel ve yakışıklılar..Onlar modern Kayınvalide ve kayınbaba..Gelinleri damatları onları çok seviyor..
Mert kızını verdiği için üzgün ama bir o kadar da mutlu..çünkü onu serkandan başkasına emanet edemezdi..

Mert=Kızımı aldınız güney ben şimdi ne yapacağım

Güney=Sizde benim oğlumu aldınız kardeşim ben ne yapacağım asıl

Mert=kız vermek daha zor ama

Güney=Tabi canım ben Özgüyü vermedim zaten kardeşim..

Mert=Doğru ya haklısın

Güney=Ama iyiki verdim Serhat gibi bir oğlum oldu..(Özgü'nün kocası)

Mert=Bende iyiki verdim..Serkan gibi bir oğlum oldu..

Birbirleriyle tatlı tatlı atıştılar..Gelin ve damat diye bir şey yoktu aslında kazanılan erkek çocuğu ve kazanılan kız çocuğu vardı..

Ne kadar 40 lı yaşlarda olsalarda hiç vazgecmezlerdi atışmaktan..

Serkan=Ben o aşamaları geçtim valla çok şükür..Çocuklarımı kimseye vermem demiştim ama büyük konusmusum..Can evli kızlar nişanlı..Ailemiz mutlu..Daha ötesi var mı..

Cem=Haklısın kardeşim..Yok valla

Can=Ama ben kardeşlerimin evlenmesini istemiyorum babamın kıskançlığı bana geçti sanırım..Şimdiden stres oldum..

Kaan=Aşkolsun abi bari bizim yanımızda yapma

Buğra=Aynen abi biz de buradayız yani

Can=Ne yapabilirim gençler kız kardeşinin olması böyle bir şey işte..Evlenseniz de çekeceğiniz var elimden haberiniz olsun

Eylül=Oğlum sana ne oluyor acaba..Bu kıskançlık ne aynı baban oldun sen

Can=Ben seni de babamdan kıskanıyorum  annecim..Haklı değil miyim kardeşlerimi daha az göreceğim o zaman

Eylül=Tamam oğlum tamam sonra konuşalım bu konuyu

Songül=Aynen yoksa kıskançlık konusu uzayıp gidecek..sizlerde beyler kapatın konuyu..Çocuklarınız evlendi ama siz daha çocuk gibisiniz..

Cemre=Aynen öyle..Bakın bu masanın etrafına kim bu kadar sanslı..Ne güzel ailemiz oldu..

Mert=Tamam bayanlar sakin..Ben takıldım sadece..Ben halimden memnunum emanet edebileceğim tek kişi serkandı..Öyle de oldu..

Hep birlikte sohbet ederek yemeklerini yediler..Dans ettiler..Sonra evlerine gittiler..Gecenin sonunda Tuğçe sürprizi yapmıştı..Hamileydi..Bunu dün öğrenmişti ama bu mutlu günde söylemek istedi..Herkes çok mutluydu..Can baba oluyordu..Bu aile onu evlatlık almıştı..Ama kendi çocuklarından ayırmamışlardı onu..Belki de onlara davrandıklarından daha iyi davranmışlardı.Hiçbir şeyden eksik kalmamıştı..Aileye bir MİNİK ÖZGÜN geliyordu..

SÜRPRIZ😎😎 FİNAL ÖZEL BÖLÜMÜ YAPMAK ISTEDIM..UMARIM BU SÜRPRIZIMI BEĞENIRSINIZ..BİR ÖZGÜN MESELESIYLE FINAL ÖZEL BÖLÜMÜNÜ DE BURADA SONLANDIRIYORUM..

İLK HİKAYE YA AYRILMASI ZOR OLUYOR TABİ 😕❤❤❤❤

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin