32.BÖLÜM 2.part

419 22 5
                                    

Meral=Ya burası çok kalabalık parti falan var herhalde baksanıza hazırlık yapılmış.Başka bir yere gidelim hadi. Songül=Çok konuşma meral kimse itiraz etmiyor.Hadi girelim artık kaldık kapıda.                                          Meral=Ya canısı sen sevmezdin böyle parti falan evlenince çok değiştin sen.  Songül merali kötü bakış atar sonra hep birlikte iceriye girerler.Eylüller de onlar iceriye girdikten sonra arkalarından girip "İyiki doğdun derya" diye bağırırlar.Hepsi çok şaşırır.En çokta Derya ve Oktay.derya gün boyu Eylül'ün doğum gününü unuttuğunu düşünmüştür ve ona bozulmuştur.Böyle bir sürprizi de beklememektedir.Mutluluktan ağlamaya başlar. Bu anı cem bozar.     Cem=oo kızım niye ağlıyorsun sen.     Derya=Ya siz çok kötüsünüz bende tüm gün arayıp sormadığınız için bozulmustum.İyiki varsınız çok ozlemistim hepinizi.                                  Selen=Her şey Eylül'ün fikriydi valla biz siz izmire gelince kutlarız diye düşünmüştük.Eylül plan yapınca koşarak geldik çokta güzel oldu :))  Derya=Ya sen var ya çok fena bir insan oldun.Çok teşekkür ederim kardeşim yaa bitanesin seen.                 Eylül=Sen mutlu ol gerisi önemli değil bitanem hadi artık oturalım herkes ayakta kaldı.:))                                  Eylül herkesi tanıştırır.Kalabalık olduğu için güzel ve değişik bir akşam olmuştur.Eylül Izmirdeki arkadaslarıyla ilgilendiği için Serkan onu kıskanır.Sürekli Eylül'e bakar. Eylül mini bir etek giymistir üstüne de siyah bir kazak.(multi)Çok güzel olmuştur.Serkan da içinden bi de kısa kısa şeyler çıktı başımıza diye düşünür ama bunu biraz sesli söylemiştir.Yanındaki Berk duyar.      Berk=Kardeşim kıza niye öyle bakıyorsun bak çok kalabalık bir olay çıkarma.Ne konuşuyorsun sen kendi kendine deli gibi.                                Serkan=Evet oğlum deliyim ben bu kız delirtti beni.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin