Sonunda iki taksi gelir.Arka arkaya giderler.Güney kendini suçlar.Eğer Eylül'e onu soylemeseydi kavga etmeyeceklerdi,arabayla çıkıp gitmeyeceklerdi.Yarım saatlik yol sanki bir ömür gibi gelir hepsine.Güney kendiyle hesaplaşır.
"İnsan kendi kızını neden böyle bir şey için kullansın!"
"Eylül nerede onunla konuşacağım ben.O benim kızım."
"Eylülle ilgili her şeyi anlatacaksın duydun mu beni !"
"Eylül seni seviyorum biliyorsun değil mi? İnşallah çok mutlu olursun.Bak istemiyorsan soyle vermeyelim seni benim zaten hiç gönlüm yok seni vermeye"
"Sen beni kıskanıyor musun!"
Güney kendiyle hesaplaşıyordu.Eylül'ü ilk öğrendiğinde yaptıkları.Onu sahiplenmesi.Kardesini koruması.Ve en son söylediği söz..Sonunda ben de ona acı çektirdim onu koruyacağıma söz vermiştim ona ama benim yüzümden can çekişiyor kardeşim dedi kendi kendine Güney.Aglamaktan gözleri kızarmıstı.Sonunda geldiler hastaneye..Herkes kosturma içinde..Hiç kimse kimin nerede olduğunu bilmiyor..Danışma zaten kendi işinde sorulan sorulara cevap vermiyor.Sinirler bozuk herkes perişan..
Güney=Ya yeter yeter nerede eylül acar,serkan özgün nerede Kadın=Sakin olun beyefendi bekleyin
Güney=Kardeslerim can cekisiyor siz bekleyin diyorsunuz!
Kadın=Burada herkes hasta
Güney=Benim kardeslerim herkes değil anlıyor musun beni ya hemen söylersin ya da burayı başına yıkar işinden attırırım seni!
Kadın=Hasta isimleri neydi !
Güney=Eylül acar!Serkan özgün!
Kadın=Ameliyatta üst katta sola dönünGüney koşar adımlarla çıktı.Hem ikizi hemde çocukluğundan beri kardeşim dediği serkan can cekisiyordu.Nazan Hanımla Defnede perişan halde geldiler.Olanları coktan öğrenmiş halde.. Güney etrafına baktı.Yine onlar yoktu.Eylül'ün sözleri geldi aklına.
"Bunu biliyorum ama canım yanıyor Güney.İnsanlar iyi günlerini,kötü günlerini aileleri ile gecirirken ben bunun ne demek olduğunu bilmiyorum"
Eylül haklıydı onlar ne iyi günlerinde yanındaydı ne de kötü.Yine orada değillerdi.Kızları can cekisirken onlar kim bilir neyin derdine düşmüştü?
Saatler geçer.Serkan'ın ameliyatı biter.Yoğun bakıma alınır.Sol kolu kırılmıştır.Böbreği de kazada hasar görmüştür.hemen ameliyat ederler.Tabi ciziklerde vardır.Ameliyat zorlu gecer vücudu yorgundur.Hayati tehlikesi de devam etmektedir.
12 saat sonra
Eylül'ün ameliyatı devam eder kimse gelip hicbir sey söylemez.Herkesin sinirleri bozulur.
Kader=Ya neden artık kimse bir sey söylemiyor ya cıldıracam yeter
Songül=Bende !12 saat ameliyat ne ya ne neler oluyor
Meral=Eylül'e bir sey mi oldu yoksa ya ben eylülsüz yapamam
Kader=Hayır ölmedi o değil mi ölmedi kardesim
Cemre=ya ne ölmesi meral kader songül kendinize gelin eylül bu eylül hicbir sey olmayacak ona
Meral=Cemre sen buna inanıyor musun ha inanıyor musun 12 saat oldu yok iste bir haber yok
Cemre=inanmak istiyorum meral omu kaybetmeyle bir kez daha karşı karşıya gelemem
Oktay=ona bir sey olursa bunun suclusu sensin Güney!Kardesimizi elimizden aldın!
Berk=Oktay ne diyorsun sen ne sacmaliyorsun görmüyor musun onun halini kendine gel
Oktay=Ben kendimdeyim kendinde olmayan benim kardesim
Mert=O bizimde kardesimiz!!
Derya=Ya yeter yeter yeteeer!Bağırmayın eğer tartışmaya devam edecekseniz defolun gidin buradan.Adam gibi bekleyecekseniz kalın!!!Herkes birbirine bağırıp çağırmaya başlamıştı.12 saat olmuştu bir şey söyleyen yoktu.Sonunda doktor ameliyathaneden çıkar..