26.BÖLÜM

418 21 0
                                    

Eylül=Ne oluyor ya sabah sabah ne işiniz var hepiniz gelmissiniz?            Oktay=Ne sabahı kızım saat kaç  haberin var mı senin öldük meraktan senin elinden telefon düşmez kac kere aradık açan yok.                                       Eylül=Saat kaç ki.                                    Oktay=Ooo uçmuş bu kız saat 2 hem Güney nerede.                                      Güney=Geldik geldikte ne oldu ya rüyanız da mı gördünüz hepiniz.        Berk=Artık iceriye alacak mısınız bizi kaldık burada böyle tüm apartman duydu bizi.                                              Songül=Eylül alsana kızım insanları iceriye ne dikiliyorsunuz siz de sanki hic gelmediğiniz bir yer.                      Eylül=Songül saat 2 ve biz derse gitmedik 3. Haftadan devamsızlıktan kalacam ya.                                                  Songül=Abartma eylül ne yapalım uyanamadık iste siz de geçin artık iceriye.                                                          Meral=Aynen ya valla ağaç oldum burada.                                                Hepsi iceriye geçer.Songül,Güney ve Eylül de toparlanıp yanlarına gelir. Kader=eylül merak etme biz sen gelmeyince senin yerine de imza attık.Sorun etme yani.                            Eylül=Sağol. Oktay,Derya biz artık gidelim kaldım bu kıyafetlerle.              Güney=Nereye eylül hep birlikte oturalım işte.Hem bir şeyler yemedik daha bir gün açlıktan bir yerde bayılıp kalacaksın.                                       Eylül=Abartma Güney evde yerim bir şeyler.Hem bizim işimiz vardı değil mi Derya.                                                 Derya=Ne işimiz vardı eylül iyi misin sen biz öyle bir şey konuşmadık ki.     Eylül=Off derya yaa! Ben gidiyorum siz istiyorsanız kalın.Oktay anahtarım evde kalmış versene bana anahtarını Oktay=Ne inatsın kızım ya tamam dur bizde geliyoruz.                              Eylül=İyi tamam.Yarın okul da görüşürüz Güney.                                      Oktay=Ee şey akşama bize gelin valla Eylül çok güzel yemek yapıyor o olmazsa açlıktan öleceğiz evde.          Derya=Aynen bi de kendisi de yese çok güzel olacak.Siz gelin bize okey falan da oynarız.                                     Eylül=Evde misafir istediğimi sanmıyorum .Keşke kendi adınıza karar vermeseniz.                                    Songül=Biz misafir miyiz eylül.               Eylül=Songül size soylemedim ben siz istediginiz zaman gelebilirsiniz.          Oktay=Diğerleri de gelebilir Eylül. Sonuçta orası hepimizin evi.               Eylül=Amacınız ne sizin? Ne yapmaya çalışıyorsunuz?                                         Berk=Tamam arkadaslar sakin olun.Eylül istemiyorsa gitmeyiz.        Serkan=Hayır kardeşim ben artık sakin olamıyorum!Eylül bizi kabullenene kadar hicbirimiz bu evden çıkmayacağız Güney ver anahtarı !!!!                                                Eylül=Hayır vermeyeceksin Güney! Sen kimsin ya ben sizi neden kabullenecekmisim siz kimsiniz!!! Serkan=Kendine gel artık Eylül! sen bizim kim olduğumuzu çok iyi biliyorsun.Yeter artık!Ver güney sende şu anahtarı!                                  Güney=Tamam abi dur sakin ol.Al masanın üstünde!Kardeşime de bağırma !!!!!                                               Serkan'ın artık gözü döner.Eylül'ün öyle davranması sinirlerini daha da yıpratır.Ve artık Eylülden ayrı kalmak istemez.Anahtarla kapıyı kilitler ve anahtarı yan evin balkonuna atar.Acaba sorunları bu sekilde çözüp eskisi gibi olacaklar mı?

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin