158.BÖLÜM

206 12 0
                                    

Güney Eylül'ün olmadığını duyunca çılgına dönmüştü..Evde olamazdı eylül..Çocuklar arabadayken eylül evde olamazdı..Zaten kaderi de yalnız bırakmazdı ki eylül iki eli kanda olsa yine de koşarak gelirdi kardesinin yanına..Yine de emin olmak istiyordu Güney..Arabasına bindi hızla sürdü..Eve geldi yoktu Eylül! Biliyordu zaten evde olmayacağını ama yine de geldi!! Neredeydi peki..Serkana da soramazdı ki!

Aynı hızla hastaneye gitti..Herkes ağlıyordu..Selin Ekrem Nazan Defne Deniz ! Onlarda gelmisti..

Cemre=Ya nerede Eylül nerede bu kız! Güney bir şey söyle evde miydi

Güney=Yok yok yok!!

Selin=Allah kahretsin ya nerede benim kızım Ekrem kızım nerede benim

Ekrem=Bilmiyorum selin bilmiyorum Serkandan başka kimse bilmiyor o da yoğun bakımda!!

Güney=Yo-yoğun bakımda mı

Songül=Ameliyattan çıktı durumu iyi ama bu gece yoğun bakımda kalacak

Güney=Ço-Çocuklar

Songül=Ömür'ün kolu kırılmış Ömrüm'ün de bacağı her yerleri yara..

Güney=Can can nasıl songül tek tek sordurmayın!!

Songül=Bilmiyoruz Güney bilmiyoruz ameliyatta

Güney=Ameliyat mı!! O çok küçük ne ameliyatı songül!

Kaza bilinçli yapılan bir şeydi her şey ayarlanmıştı..Kamyon şoförü de olmemisti zaten..Kazayı 1 ay önce hastaneye trafik kazasıyla gelen genç bir erkeğin abisi planlamıştı..Genç çocuk hastaneye geldiginde kalbi durmuştu..Yapılacak hiçbir sey yoktu..Çocuğun abisi buna inanmadı..Eylül'ü suçladı..Uzerine yürüdü..Eylül geldiginde ölmüstü desede çocuğun abisi buna inanmadı..Tehdit etti Eylül'ü eylül tedirgin olsada bir şey yapamaz diye düşünmüştü..Bu kazayı bilerek yaptı..Kaza olurken o da kendi arabasıyla arkadaydı..Kazanın hemen ardından Eylül'ü arabasına bindirip kaçtı..Eylül yaralıydı ama adamın umrunda değildi..Zaten amacı Eylül'ün hayatını mahvetmekti..Onu da yapmıştı..Çocuklar serkan hastanede..Ailesi perişan..Kendisi ise o psikopatın elindeydi..Adam Eylül'ü alıp kaldığı köye götürdü..

ERTESI GÜN

Can ameliyattan çıkmıştı yoğun bakımdaydı..Onun da her yeri yaralıydı..Serkan'ı normal odaya almışlardı ama henüz uyanmamıştı..Kızları  aynı odaya aldılar ikisi de uyuyordu..Nazan defne ve deniz onların başındaydı..Digerleri de yoğun bakımın önünde..Eylülden hiçbir haber yok..Caresizce bekliyorlardı..Kadere de hiçbir şey söylemediler sonuçta yeni doğum yapmıştı..Cem onun başında bekliyordu..

Kader=Cem

Cem=Efendim aşkım

Kader=Bizimkiler nerede

Cem=Dışarıdalar aşkım dinlen diye gelmediler

Kader=Eylülle serkan onlar hastaneye gelmedi mi

Cem=Ge-geldiler canım sen dinlen diye çıkmadılar biz görüştük

Kader=Ne oldu cem söyle!

Cem=Yok bir şey aşkım

Kader=Eylül beni yalnız bırakmaz yalan söylüyorsun sen nerede onlar!!

Cem=Aşkım sakin ol

Kader=Anlat o zaman !!

Cem her şeyi anlatmak zorunda kalır..ama Eylül'ü söyleyemez..Kader neye uğradığını şaşırır..

Kader=Nasıl ya nasıl!! Nerede onlar beni onlara götür cem beni onlara götür..

Cem=Hayır aşkım gidemezsin yapma

Kader=Eylül Eylül nasıl

Cem=Ey-eylül

Kader=Öldü mü yoksa

Cem=Eylül kayıp aşkım Eylül kayıp..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin