34.BÖLÜM

368 20 0
                                    

Eylül herkesin yatağını yapar.Diğerleri de salonda oturur. Serkan=Eylül ben nerede uyuyacağım Eylül=Seni buraya ben mi çağırdım git nerede uyuyorsan uyu serkan.     Serkan=Sonuç olarak buradayım değil mi.                                                    Eylül=Beni ilgilendirmez git anahtarı kimden aldıysan ona söyle.                   Serkan=Bak şimdi canım çocuk kim bilir kaçıncı uykusunda misafirlerimizin yanında tartışmayalım değil mi ilk günden.    Eylül=Ne canımı ne ilk günü ne sacmalıyorsun sen ya.                         Serkan=Ee sen ev sahibisin ben de doğrudan ev sahibi oluyorum arkadaşların da ilk günü yoksa bi daha bizim misafirimiz olmak istemezler değil mi canım                       Eylül=Onlar benim misafirim.Sen de bu evde Oktayın misafirisin.              Serkan=He he canım tabi. Bak yatağımı hazırlamazsan bende senin yanında uyurum.                                  Eylül=Anlaşıldı sen bugün buraya beni deli etmek için gelmissin.         Eylül sinirle yastık ve yorgan almaya gider.Digerlerin onların bu haline güler.Cem de onlara çaktırmadan video ceker.Cem onları cekmeye devam ederken diğerleri odalarına dağılır. Eylül yastık ve yorganla gelir.  eylül=Al yatağını da kendin yap şurada uyu.                                            Serkan=Tamam canım sağol.           Eylul=Bi daha bana canım deme.       Serkan=Tamam canım 😂😂      Eylül sinirli de görünse bu atışma onun da hoşuna gider.Çünkü o da Serkan'ı özlemiştir.Yatağına gider.Cem de çektiği videoyu Emrelere gönderir.Onlarda videoyu izleyince gülmeye başlarlar.                             Güney=Bak ya ikizimi nasıl da sinir ediyor.                                                       Songül=Valla sabah erkenden çıkmaları lazım evden yoksa olan Selenlere olacak 😂                                  Oktay=Aynen.Yalnız banada laf carpıtmıs farketmedim sanmayın Derya=Biraz hakkettin sanki aşkım. Oktay=Aynen ama Serkan'ı da kıramadım neyse alırız gönlünü 😂😂 onlarda uyurlar.Ertesi sabah hep birlikte pikniğe gideceklerdir.Bakalım piknikte neler olacak :))

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin