Serkan=Oktayla konuşacam.3 u eve girerken bende onları takip edecem apartmana girecem oktayla derya önce Eylül'e iceriye girmesini söyleyecek he tabi önce Eylül'ün anahtarını gizlice almaları lazım sonra eylül girdikten sonra bende içeriye girecem onlarda bizi kilitleyecekler. Berk=Yalnız abi sen bu kilitleme olayını biraz abartmadın mı her defasında kızı eve mi kilitleyeceksin. Serkan=Ama işe yaradı kardeşim bak şekil a bu kızlar.Ben kendim için kilitlemistim ama bunlar faydalandı bu çocuk mağdur ne yapayım yani başka çarem mi var. Berk=Tamam kardeşim bir sey demedim.Mantıklı söylediğin ee ne zaman yapacaksın? Çok bekleme. Serkan=Öyle bi niyetim yok yarın yaparım.Songül yarın sizin de dersiniz sabah değil mi. Songül=Evet kardeşim.Konuş bence çocuklarla eve geçince.Yarın eylülde okulda olacak ne zaman konusacaksın. Serkan=Konuştum zaten 😂 tamam dediler bana da yardım edecekler. Güney=Ee oğlum planı uygulamaya koymussun bize anlatıyorsun 😂 serkan=kardeşim sonra triplere gireceksin kardesime şunu yapma bunu yapma diye anlattım bende. Güney=Doğru söylüyorsun aferin lan yavas yavas öğreniyorsun 😂 Songül=Bu çocuk hic buyumeyecek 😂 hadi şu masayı toplayalim da gidelim yarınki derse de gitmemezlik yapamam. Cemre=Biz toplarız canım gidin siz. Songül=Olmaz kardesim sanki çok uzak yan apartmana giriyoruz hadi beyler yemesini biliyorsunuz siz de yardım edeceksiniz hadi kalkın. Mert=ooo songül yaa olmaz ki hem Meral bana kıyamaz değil mi aşkım. Meral=Aşkım normalde kıyamam ama hayat müşterek değil mi yürü hadi biz o kadar sey yaptık siz de bize yardım edeceksiniz. Berk=Hadi beyler yardım edecez artık yapacak bir sey yok sonra dillerinden kurtulamayız. Erkekler söylene söylene yardım ederler.Sonra da herkes evine dağılır sabah olur.Eylül okula tek başına gelmiştir kantinde oturur.Songüller de Eylül'ü görünce onun yanına gider.Eylül çok güzel olmuştur (multi) ve telefonda biriyle konusur.
Serkan=Oha güney bu kız ne giymiş öyle.Eylül mü o.Ne yapmaya çalışıyor amacı beni delirtmek herhalde. Güney=Dur oğlum bir kıskançlık krizlerine girme.Hem yakışmış ha çok güzel olmuş kardeşim. Berk=Güney bilerek mi yapıyorsun abi.Hem senin bir erkek kardes olarak şuan Eylül'ü kıskanman gerekiyordu. Güney=Doğru lan ne yapıyorum ben.Hadi Eylül'ün yanına gidelim.