110.BÖLÜM

227 15 6
                                    

Serkan kimlikleri çıkartıp gelir..Eylül'ün başucuna koyar..

SERKAN=Sevgilim..Uyan ne olursun..Bak kızlarımızın kimliklerini çıkarttım..İkimiz karar verecektik.Hangisi Ömür hangisi Ömrüm olsun diye ama ben senin adına da karar verdim affet beni..Belki uyandığında biraz da olsa mutlu olursun diye..Biliyorum mutlu olamayacağız..Sen,Selin annem,kızlarımız burada böyle yatarken..Canım çok yanıyor Eylül..Uyan ne olursun sevgilim..Sana ihtiyacım var..Biz bu zor zamanı da atlatacağız..Kızlarımız evimize gelecek..Sen onlarla ilgilenirken ben sizi izleyeceğim..Onlar  büyüyecek Onları kıskanacağım..Sende benim kızlarımı rahat bırak Serkan diye beni uyaracaksınn..Bırakma sevgilim..Bekletme beni burada..

Hemşire içeriye girer..

Hemşire=Serkan bey bu kadar yeter dışarıya çıkın lütfen
Serkan=Tamam çıkıyorum şimdi...

Serkan odadan yaşlı gözlerle çıkar..

Güney=Kardeşim ne zaman geldin sen

Serkan=geldiğimde burada değildiniz.. Eylülle konuştum biraz..Kimlikleri de başucuna koydum ama..Uyanmıyor Güney..Eylül uyanmıyor

Güney=Uyanacak kardeşim..Benim Kardeşim çok güçlü uyanacak..

Serkan=dayanacak gücüm kalmadı Güney..

Güney=Eylül uyandığında seni böyle görmesin kardeşim sen güçlü ol ki o da birazda olsa güçlü hissetsin kendisini..Gel kardesim bizimkiler kantinde sende bir şeyler ye geri çıkalım

Serkan=Tamamm..

Kantine inerler...

Songül=Nerede bakalım kimlikler

Serkan=Eylül'ün başucuna koydum

Songül=İyi yapmışsın kardeşim

Cem=Bak tost yaptırıyorum çay alıyorum yiyorsun..Güçlü durman lazım

Serkan=Ben alırım kardeşim otur sen

Cem=Hayır Kardeşim saçmalama..ben alırım

Serkan da bir şeyler yedikten sonra yoğun bakımın önüne çıkarlar..Eylülle Selin'in odaları yan yanadır..Güney camdan onlara bakar..

Güney=Ne zaman uyanacaksınız ne zaman..Ben artık güçlü kalamıyorum..Anne..Eylül...
Anne ben seni yaptıklarından sonra affettim..Kardesimi benden ayırmanıza rağmen affettim..Eylül istedi diye..Sende bizi bırakmayacağına söz verdin..Neden oradasın daha neden uyanmıyorsun???Eylül..ya sen..Hani biz beraber büyümedik çocuklarımızı birlikte büyüteceğiz demiştin...Bak onlar dayanıyor..Sende sözünü tut.. ne olursun..Uyan kardeşim uyan..Sensiz eksik kalırım ben uyan..

Berk=Kardeşim uyanacaklar sen yapma ne olursun..Uyanacak onlar...Bak yeğenlerimizde yaşayacak..Onlar da bırakmayacak bizi..

Hemşireler  koşarak Eylül'ün odasına gider..Diğerleri de ayaklanır..

Serkan=Ya ne oluyor
Kader=Eylül'e ne oluyor ya bir sey söyleyin
Güney=Kardeşim..

Hemşirenin biri telaşla çıkar..

Serkan=Ya bir şey söyleyin ne oluyor karıma

Hemşire=Anneyi kaybediyoruz..Doktoru çağırmam lazım..Lütfen bekleyin...

Songül=Ya nasıl kaybediyoruz nasıl!
Meral=Ya eylül daha kızlarını görmeden nereye gidiyorsun kardeşim gitme!
Kader=Eylül yapma bırakma bizi bırakma
Cemre=Söz vermiştin bize gitmeyeceğim demiştin! nereye gidiyorsun eylül nereye gidiyorsun kardeşim!
Serkan=Eylül bunu yapamazsın yapamazsın hayır bırakma beni!!!

Doktor odaya girer..Eylül'ün kalp atışları zayıflamıstır..Doktor kalp masajı yapar..10 dakika sonra döndürür Eylül'ü ama eylül yine bitkin bir sekilde yatar..Gözlerini açmaz..Doktor dışarıya çıkar..

Doktor=Eğer Eylül'ü zorlayacağını bilseydim bebekleri aldırmasını isterdim
Güney=İpek hanım siz ne diyorsunuz
Doktor=Güney..Eylül'ün vücudu çok yorgun bize hiç yardımcı olmuyor..

1 hafta sonra

Selin bu 1 hafta içinde uyanmıştır..Normal odaya alınır..Eylül ise yoğun bakımda yatmaya devam eder..Bebekler zaten makineye bağlıdır..Serkan,Güney,kızlar ve erkekler her gün hastanededir..Songül eve gitse de aklı hep hastanede olduğu için kızlardan biriyle evde biraz dinlendikten sonra hastaneye geri gider..Selin'e de her şeyi anlatırlar..Çok üzülür..Kızıyla torunlarıyla  birlikte aynı hastanede yatmaktadır..Bazen zorla da olsa yoğun bakımın önünde durup kızına bakar..Serkan ise perisandır..Ne eylül uyanmıştır..Ne de doktorlar kızları için olumlu bir sey söyler..Her gün yoğun bakımın önünde karısı ve kızları için dua eder..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin