140.BÖLÜM

180 8 4
                                    

Songül Eylül ve çocuklar dumandan etkilenerek bayılırlar..Songül ve Eylül aşağıya inmek için çırpınırlar ama başaramazlar..Ikiside çocukları kucağında hepsi baygın halde..

Serkan ve Güney gördükleri karşısında şok gecirirler..Pastanenin kapısını açmaya çalışırlar ama açılmaz..Oradakiler onları oradan ayırmaya çalışır ama imkansızdır..

Güney=Ya Allah kahretsin ! Nasıl olur bu nasıl nasıl!!

Serkan=Nerede bu itfaiye !! Güney kapı açılmıyor Güney bir sey yap

Güney=Serkan serkan ölmediler değil mi ölmediler

Serkan=Eylül!Songül ses verin bir şey yapın neredesin

Güney=Özgü babacım!! Ömür Ömrüm..

İtfaiye ekipleri sonunda gelir..Polis ekipleri ve ambulanslarda gelmiştir..

Güney=Ya bir şey yapın bir şey yapın hadi

Görevli=Iceride kac kisi var

Serkan=Müşteri var mı bilmiyoruz yoksa 5 kişi!Ama önemli olan bu mu şimdi ha bu mu çocuklarımız eşlerimiz içeride!!

İtfaiye ekipleri yangını uzun uğraşlar sonucu söndürür..

Güney=Songül!Eylül!!Çocuklar neredesiniz

Serkan=Üst kat Güney üst kat!!

Serkan Güney ve görevliler koşarak üst kaça çıkar..Songül Eylül ve çocukları görürler..Yaralı ve zehirlenmislerdir..

Serkan'ın ağzından

Karım, çocuklarım..Songül..Özgü..
Sadece 2 saat! Nasıl olur bu!Hepsi baygın yaralı yatıyordu..Önce Eylül'e sarılmış halde olan kızlarımı çıkardım..Hemen ambulanslara yerlestirdiler..Ben Eylül'ü çıkarmaya giderken onlar coktan çıkmışlardı yola! Allahım ne olur onları benden ayırma!Beni onlarla sınama yalvarıyorum sana..Güney  Songül'e sarılmış olan Özgüyü alırken bağırıyordu..Neler söylediğini algılayamıyordum..Hemen Özgüyü sağlık gorevlisine verdi..Ben Eylül'ü alırken o da Songül'ü aldı..Ambulanslara bindik...

Serkan=Yaşıyorlar mı bir şey söyleyin..Eşim eşim hamile

Görevli=Dumandan çok etkilenmisler..Şuan bir şey soylememiz imkansız

Serkan=Ya nasıl imkansiz nasıl..

Görevli=Beyefendi sakin olun hastaneye gidiyoruz lütfen müdahale etmemize izin verin..

Serkan'ın telefonu çalar..Cem aramaktadır..

Cem=Serkan ne yapıyorsun Kardeşim

Serkan=Cem

Cem=Serkan ne oldu ağlıyor musun sen

Serkan=Cem çok kötü abi çok kötü..Pastanede yangın çıktı

Cem=N-ne ne diyorsun serkan

Serkan=Songül Eylül çocuklar..Hepsi icerideydi cem hepsi

Cem=Neredesiniz serkan nerede

Serkan=Ambulanstayız hastaneye gidiyoruz

Cem=Ta-tamam bak ben herkese haber veriyorum geliyoruz

Cem herkese haber verir..Kadere ve Merale de onları sakinleştirerek söylerler..Hepsi hastaneye gider..Hastanede her şey çok karışmıştır..Çocuklar yoğun bakıma alınır..Songülle Eylülden hiçbir haber yoktur..

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin