Eylül herkesin zoruyla kahvaltı masasına oturur.Ama çok bir şey yemez.Onlara eşlik eder.Diğerleri de okula gitmez tüm gün songullerde otururlar.Sadece serkan yoktur.Serkan ise sürpriz pesindedir.2 arkadaşıyla konuşur biri kız diğeri erkek.Bunlar serkan ve eylül olur.Serkan onlara her şeyi anlatir.Serkan onları yetimhanenin oraya götürür.Eylülle ilk kez orada karsılasmıştır serkan.Tanışma anını anlatır.Videoya çeker.Bunun gibi güzel anılarını ceker.Yurda gelip ilanı aşk etmesi.Neriman hanımla da konuşur yurttan da birkac kız ayarlar.Songül cemre meral kadermis gibi davranır onlarda.Neriman hanim da o günkü tepkisiyle hareket eder.ayarladigi iki arkadaşı serkan ve eylül olurken serkan onları yine videoya çeker.Neriman hanım yine yapar yapacağını.Burası aşk gemisi değil oğlum yetimhane yetimhanee.Serkan videoyu cekerken hem gülüyor hemde o anı yeniden yaşıyordur.Günün sonunda arkadaşlarına teşekkür eder Eylül iyilestigi zaman ve araları düzeldiğinde söz verir onlarla beraber yemeğe gitmek için.Gün sonunda herkes yorulur ama hazırlanan sürpriz gercekten çok güzel olmuştur.Digerleri de eve dağılır.Serkan henüz eve gelmemistir.Songül etrafı toparlar eylülde ona yardım eder.güney Eylül'ün elinden tutup onu bir yere götürmek ister.Cocukluklarının sadece 1 senesini beraber gecirdikleri o eve.O odaya artık girmek ister kız kardesiyle.Bunu Songülle paylaşır.Ama songül onu engeller.Çünkü bunun vakti değildir.Eylül'ün düzelmesi gerekir.Güney de songule hak verir çünkü son zamanlarda fazla düşünmekten mantıklı kararlar veremez.Kardeşinin gözünün önünde erimesi canını acıtır.Elinden hiçbir şey gelmediği için nefret eder kendinden.Serkan eve gelir gercekten çok yorgun görünmektedir.
Güney=Abi nerdesin sen öldük meraktan telefonu da açmıyorsun. Serkan=İşlerim vardı kardeşim.Eylül nerede nasıl. Songül=Odasında ama ne yapıyor bilmiyorum kapattı yine kendini. Serkan=Tamam ben bi yanına gidip bakarım ama önce eve gitmem lazım Güney=Oğlum sen ne işler ceviriyorsun daha yeni geldin. Serkan=Anlatırım abi sonra 10 dakikaya gelirim ben Songul yemek var mı ya çok acıktım. Songül=var var sen eve gec ben hazırlarım. Serkan eve gider dediği gibi 10dakika sonra da gelir.Yemeğini yemeden Eylül'ün yanına gider. Serkan=Eylül biliyorum bugün yalnız bıraktım seni özür dilerim. Eylül=önemli değil serkan zaten sürekli benim yanımda olmak zorunda değilsin işine bak sen. Serkan=Bunu trip olarak algılıyorum.Eylül yarın cumartesi benimle bir yere gelir misin. Eylül=Nereye gideceğiz. Serkan=İşte o sürpriz geliyorsun musun onu soyle sen bana. Eylül=....