170.BÖLÜM (FINAL)

415 19 17
                                    

Serkan=Hayır canım yaşamadık..Neden sordun?

Eylül=Hiç sordum öyle

Serkan=Aklına bir şey mi geldi yoksa ?

Eylül=Hayır bir rüya gördüm sadece..Bir evin bahcesinde oturuyordum çocuklarda oyun oynuyordu..Sende sonradan geliyordun yanımıza.çok mutluyduk..Ama türkiyedeki evler gibi değildi ev..

Serkan=Biz okurken okuldaki bir hocamız seni çok başarılı bulmuştu.Evliydik.Eğer kabul etseydik bizi Amerikaya gonderecekti..

Eylül=Neden kabul etmedik?

Serkan=Ailemizi bırakmak istemedik..Ben sen istersen kabul edelim demiştim.Sen istemedin..

Eylül=Belki gitseydik bu halde olmazdık değil mi? Ben sizi hatırlardım..Mutlu bir hayatımız olurdu..

Serkan=Belki de..Ama daha kötüsü de olabilirdi değil mi? Onun için böyle düşünme..Hadi gel odamıza gidelim

Eylül=Tamam..

Eylül sabah erkenden uyandı.Serkan ve çocuklar uyuyordu..Kendisine bir kahve yaptı..Daha önce cekmecede gördüğü albümü aldı..Bahçeye çıktı..Uzerine de bir battaniye aldı..Oturup albümü incelemeye basladı..Bir sürü fotoğraf vardı..Kızlarla..Serkanla..Güneyle..Anne ve Babasıyla.. Nazan ve  defne ile..Cocuklarla..

Bir bahçede otururken fotoğraflarını gördü..Fotoğrafta songül,cemre,meral ve kader vardı..Bir bahçede çekilmişti..Neresi olabilir ki diye düşündü..Fotoğrafta görünüyordu aslında..Incelediğinde o yerin "Koşu yolu kız yetiştirme yurdu" olduğunu gördü..

Bir başka fotoğrafta serkan Güney ve kızlar vardı..Okul da çekilmişti fotoğraf..Serkan Eylül'ün elini  tutmuştu kantinde oturuyorlardı..

Sıra  bir başka  Fotoğraftaydı..Sadece serkan ve Eylül vardı.Piknik yapıyorlardı..Yere serilmiş bir sofra..Piknik sepeti..Ve Eylül'ün dizine yatmış olan serkan..

Fotoğrafların ardı arkası kesilmemisti..Hepsi çok güzel anlardı..Bu her fotoğraftan anlaşılıyordu..

Acaba neler yaşadıkta buralara kadar geldik diye düşündü eylül..O kadar şey yaşanmış ki bu çok belli dedi kendi kendine..Kahvesi bitmişti..Ama o albüme bakmaya devam ediyordu..Serkan gelene kadar..

Serkan=Canım bu saatte burada ne yapıyorsun? seni göremeyince endiselendim

Eylül=Niye uyandın sen ?

Serkan=Senin yokluğunu farkettim..Üşüyeceksin gel salona girelim

Eylül=İyi aslında böyle

Serkan=Peki tamam bekle bende battaniye alıp geliyorum

Eylül=Tamam kahve yapıyorum o zaman ikimize..Tek şekerliydi değil mi?

Serkan=Na-nasıl hatırlıyorsun Eylül hatırlıyorsun

Eylül=Üzgünüm hatırlamıyorum dün söylemiştin ya

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin