Güneylerin evinde olanlardan sonra herkes evlerine dağılır.Eylül kızları affetmistir.Cemre Eylül'e serkanla ilgili durumu da anlatır.Eylül cemreye onu affettigini söyler.Her şey zamanla daha da güzel olacaktır.Eskisi gibi yakın.Her şeyi birbiriyle paylaşan güçlü kardesler!Peki serkan ve eylül arasında neler olacak onlar nasıl barışacak? Kızlar evde mutluluktan ne yapacaklarını şaşırırlar. Cemre=Ya kızlar uzun zamandan sonra çok mutluyum kardesimiz affetti bizi biz birimiz olmayınca ne kadar eksikmisiz sanki bir parçamı boyle almışlar onarmışlar gibi hissediyorum.Acaba Eylül'ün en sevdiği pastayı yapıp onlara mı gitsek Meral=Canısı sakin ol.Valla bu sefer eylül bizi kapıdan mı kovar bacadan mı bilemiyorum yani rahat bırakalım kızı bugün .Ama bende çok mutluyum ya sanki üstümden tren geçmişte aylardır onunla yaşıyor gibiyim.Ama şimdi o tren kalktı çok şükür 😂😂😂 kader=ayy meral sen hiç degismeyeceksin değil mi😂😂 Meral=Yok canısı ben buyum değişmem 😂😂 ya eylül bizi affetti ama serkanla ne olacaklar valla çok üzülüyor çocuk. Cemre=Biz ona karışmayalım bence canısı.Serkan ne yapar eder barışırlar.Ki bence yakındır barışmaları bak gör. Kader=Aynen cemre haklı.Ya kızlar ben çok acıktım. Meral=Obur ya.Canısı ben sevgilimin yanına gidiyorum.Sen yap yemeğini. Cemre=Canısı hic uğraşma onlar buraya yemeğe gelecekler.Hadi mutfağa. Meral=Kız cemre benim niye haberim yok şimdi mi söylenir bu.Hadi açlıktan ölecek benim aşkım. Kader=Şimdi böyle mi oldu canısı.Bana yemek yapmıyordun.Merte gelince açlıktan ölecek diyorsun. Meral=Ya canısı ona yapıp sana yapmamazlık etmiyorum değil mi hadi gel mutfağa artık. Cemreyle Kader yemekleri hallederken meralde aksam için pasta yapar.Songüller ve erkekler gelir hep birlikte yemeğe otururlar.Kızlar sürekli gulmektedir. Berk=Kızlar bakıyorum da çok mutlusunuz. Meral=yaa canısı tabiki mutlu olacağız kardesimiz affetti bizi valla mutluluktan ucuyorum. Mert=çok sevindim aşkım sizin adınıza.Sonunda Eylülde geldi aramıza.Farkında mısınız gittikce artıyor sayımız. Güney=Aynen kardeşim.Aylardır uzerimizde kara bulutlar vardı sonunda mutlu olduk. Serkan=kendi adınıza konuşun kardeşim.O kara bulutlar bana yapıştı bırakmıyor peşimi. Kader=Serkan merak etme eylül seni de affedecek.Eskisi gibi olacaksınız. Güney=işte orada dur baldız.Valla benim kimseye verecek kardesim yok.Unutun siz onu. Songül=Ne diyorsun sen güney o ne demek şimdi.Te Allahım ya. Güney=Ee aşkım bitanecik kardeşim var.Valla bırakmam kimseye kardeşimi. Serkan=Güney sen ciddi misin bu konuda sen Eylülle benim neler yaşadığımı bilmiyor musun. Güney=Biliyorum kardeşim.Ama o zaman Eylül'ün ikizim oldugundan haberim yoktu.Şimdi işler değişti.vermem kardesimi kimseye. Serkan=Eylul benim güney! Güney=öhm öhm.. Ne diyorsun oğlum herkesin icinde.Şaka yaptım zaten merak etme ama kardesimi uzmeyeceksin yoksa karşında beni bulursun ha. Serkan=O beni affetsinde.Onu üzmeye niyetim yok zaten.Hem benim planım var. Serkan'ın planı ne ???