Eylül çok duygulanır.Bugün hiç böyle bir şey beklememistir.Gözyaşları istemsizce akar ama bu sefer mutluluktan akmıştır.Serkan cevap bekler.Sevdiği kadının tek kelimesini heyecanla bekliyordur.Aslında cevabı o da biliyor ama yine de duymak istiyordu sevdiği kadından. Serkan=Aşkım iyi misin çok mu kötüydü yoksa. Eylül=Hayır sevgilim sacmalama her şey o kadar güzel ki.Seni çok seviyorum.Hayatımın sonuna kadar da seninle olmak istiyorum.Kabul ediyorum EVET seninle evlenirim. Serkan'ın da gözyaşları istemsizce akar.Sonunda sevdigi kadınla gercekten sonsuza kadar birlikte olacaktır.Onunla her şeyi paylasacak,onunla nefes alacak,ondan çocuğu olacaktır.Küçük bir çocuğu ikisi yetiştirecek onu birlikte koruyacaklar onun icin birlikte savasacaklardır.Yüzüğü sevdiği kadının parmağına takar.Bir sessizlik olur birbirlerine ilk günkü aşkla bakıp doyasıya sarılırlar.Dudaklarını yine sevdiği kadının dudaklarıyla birleştirir.O artık onundur.Hayatlarının en güzel gecesini yaşarlar.Bundan sonra birbirlerinin mutluluğu için yasayacaklarına söz verir ikiside. Sabah olur birlikte uyanirlar yine bundan sonra böyle olacaktır.Her sabah birlikte uyanıp her akşam birlikte sarilacaklar.Sabah erken saatte uyanirlar.Zaten mutluluktan çokta uyumazlar.Hazırlanıp çıkarlar evden. Eylül=Aşkım nereye gidiyoruz. Serkan=Sürpriz sevgilim bekle biraz Eylül=Yaa ama Çok merak ediyorum. Serkan=Bu kadar merak iyi değil sevgilim ama çok eğleneceğiz. Serkan Eylül'ü adaya götürür.Önce kahvaltı yaparlar.Sonra bisiklet turu.Şuan onlardan mutlusu yoktur.Birbirlerine aşkla bakarlar.Küçük bir kız çocuğu gelir yanlarına.Eylül çocuğa bayılır.Sanki kendi çocuğuymuş gibi davranir.Sonra çocuğun anne babası da gelir.Genç bir çifttir.Çocukta 3 yaşlarında mavi gözlü bir cocuktur. Eylül=Ya sen nasıl tatlısın böyle gel buraya yerim ben seni Serkan şuna bak ya çok şeker bu Serkan Eylül'ün kulağına fısıldar. Serkan=Aşkım biz de yaparız bak hem çok yakıştı eline bu. Eylül=Aşkım canının acımasını istemiyorsan sus bak çocuk var değil mi canım. Serkan=Tamam aşkım sonra konuşuruz biz bu konuyu 😂😂 Küçük kızın anne ve babası da onların bu haline güler.Sonra kızlarını alarak yanlarından ayrılırlar.Serkanla Eylül'ün de geri dönme vakti gelmiştir.Pastaneye giderler.Cemre ve Berk dışında herkes oradadır. Kader=Yaa geldiniz sonunda bakıyorum da Çok mutlusunuz gençler tabi instagrama fotograflar atılmış mutluluk sebebi de belli. Songül=Kader sakin ol canısı bunları meralin sıralaması gerekiyordu.😂 sizde hosgeldiniz kardeşim çok sevindim sizin adınıza mutluluklar. Herkes eylül ve serkanı tebrik eder onlarda teşekkür eder.Çok mutlu olmuşlardır.Akşam olunca herkes evlerine dağılır.Serkanda artık kendi evine gider.