30.BÖLÜM

379 19 7
                                    

Güney=Eylül sen niye tek geldin.        Eylul=Güney bi dakika telefonla konuşuyorum görmüyor musun.       Serkan=Kimle konuşuyorsun.                Eylül=Sanane ya.Songül şunlara bir şey söyle yoksa kalplerini kıracam. Songül=Oturun şuraya da kız rahat rahat konussun telefonda.                    Serkan=Songül görmüyor musun nasıl giyinmiş bi de telefonla konuşuyor.Sanırsın sevgilisi var onunla konuşuyor.Hadi öyleyse gercekten sevgilisi varsa.                     Meral=canısı paranoyak oldun sen de ha.Her telefonla konuşanın sevgilisi varsa ooo. Hem çok güzel olmuş ne var kıyafetinde                                   Mert=Aşkım ne yok demek istedin herhalde.Valla haklı kardeşim o ne öyle kısacık.O da bir yerde baldız.Valla sizi korumak bizim görevimiz.                                                   Kader=Iyy siz geri kafalı oldunuz ha insanlar universiteye gidince ilerler siz geriliyorsunuz.                                   Meral=Aynen kadere katılıyorum. Songül=Lan bi susun sabah sabah bu enerji nereden geliyor.Şu serkana da gaz veriyorsunuz.Çocuk zaten müsait buna.Yaptığınıza bakın.                         Eylül=bi susmadınız ya kapattım sizin yüzünüzden.Evdekilerden kurtulsam siz sizden kurtulsam onlar.                 Güney=yani sen onlardan kurtulmak için erken geldin bugün okula.           Eylül=Evet canım ne var bunda.        Serkan=Ne o sevgilinle rahat konusamadığın için mi kurtulmak istiyorsun onlardan.                              Eylül=Evet.zoruna mı gitti.                 Serkan=Ne yani gercekten sevgilin mi var.belli zaten artık nasıl biriyse bu şu giydiğin şeylere bak.                    Eylül=O böyle seviyor.                         Güney=Eylül.Kimle çıkıyorsun sen.  Eylül=Sevgili ikizim zamanı gelince görürsün.                                                 Güney=Kim dedim Eylül!                   Eylül=Sanane ya.                                 Songül=Lan bi durun.Kavga etmeyin.Sakin olun.Otur sende şuraya eylül.                                                         Eylül=Yok ben gidiyorum daha fazla bu ortamda kalamam.Kader sen bana imza atarsın canısı.                           Kader=Atarım kardeşim de sen nereye gideceksin.                                  Eylül=Şey benim işim var da onu halletmem gerekiyor.                            Kader=Tamam o zaman kardeşim görüşürüz.Dikkat et kendine.              Güney=Bak ya hiç dinliyor mu nereye gitti şimdi bu.                                           Serkan=Nereye olacak abi duymadın herhalde sevgilisi varmış.                   Masaya Derya ve Oktay dahil olur.     Oktay=Ne oluyor yine kimin sevgilisi varmış gençler olay nedir.                    Serkan=Kimin olacak Eylül'ün.Geldiğimizde telefonla konusuyordu kim bilir kac saattir konuşuyor.Bi de giymis kısacık şeyi.O böyle seviyor diyor.Yok abi bu kız beni delirtecek.                                       Serkan böyle söyleyince herkes kahkaha atar.Serkan da sinirlenir. Serkan=Komik olan ne söyleyin de bende güleyim.    Eylül'ün gercekten sevgilisi mi var?

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin