2 gün sonra
Koskoca 48 saat geçmişti.Ne eylül uyanıyordu ne de Serkan..Herkes perisandı.Hiç ayrılmadılar hastaneden..Ne iyi haber geliyordu ne de kötü..Serkan'ın durumu Eylül'e göre daha iyiydi.Ama hayati tehlikesi vardı.Her an iç kanama gecirebilir ya da kalbi durabilirdi..Hastane koridorunda geçen bir gün daha..Hemşire koşarak onlara doğru gelir.Hangisinin odasına doğru geliyordu?Kimi kaybedeceklerdi?
Defne=Ne oluyor yaa!!
Güney=Ya bir şey söyleyin!!
Hemşire=Bilmiyorum öğrenmeye çalışıyorum!Burada bekleyin!Hemşire koşarak Serkan'ın odasına gider.Ters giden bir şeyler vardır.
Nazan=Oğlum!!Bırakma bizi yalvarırım bırakma!!
Defne=Serkan,ne olursun gitme
Güney=Kardeşim yaşatmayın bize bu acıyı gitmee!!Hemşire doktoru çağırır.Serkan'ın kalbi durur
Doktor=Ne oluyor
Hemşire=Doktor bey kalbi durdu
Doktor=Tamam çekilin!! 200 e ayarla !!Doktor döndürmeye çalışır! 200 !Dönmüyor! 300 ! Dönmüyor!
Hemşire=Dönmüyor
Doktor=500'e ayarlar
Berk=Kardeşim gitme bırakma bizi
Kader=Gitme serkan!Daha cok erken!evleneceksiniz siz!
Meral=Canısı bırakma bizi
Songül=Ya bu hayat bizden ne istiyor!Bırakma kardeşim bırakmaSerkan'ın Rüyası
Eylülle birlikte sahile giderler.Hiç konuşmazlar.Serkan Eylül'e hüzünle bakar.
Serkan=Artık gitme zamanı değil mi sevgilim.Sevdiklerimizden ayrılma zamanı
Eylül=Hayır serkan sen sevdiklerimizin yanında olacaksın.Ben sizi çok uzaklarda izleyeceğim
Serkan=Hayır eylül ben seni bırakamam.Birlikte gideceğiz.Eylül koşarak uzaklasır.
Eylül=Üzgünüm sevgilim senin daha yaşayacak çok şeyin var..
Serkan'ın arkasından Guneygil ortaya çıkar.Eylül onlara seslenir.
Eylül=Sevgilim sana emanet Güney! Ona iyi bakın!
Serkan Eylül'ün arkasından koşar.Güney onu tutar.
Serkan=Eylül bekle beni !!
Güney=Serkan o gitti..Doktor Serkan'a bir kez daha uygular.Serkan döner.Herkes birbirine sarılır.Bir yanları buruk bir yanları mutlu..Serkan hayati tehlikeyi atlatır.Ama henüz uyanmaz..
Mert=Kurtuldu kardesimiz kurtuldu
Meral=İnşallah eylülde kurtulur
Mert=Eylül de bizi bırakmayacak bak görürsünüz..Doktor odadan çıkar..
Doktor=Zor oldu ama atlattı.Geçmiş olsun..Birkaç saate uyanır.
Herkes teşekkür eder.Serkan'ın odadan çıkmasını bekler..
3 saat sonra
Serkan'ı normal odaya almıslardır uyanmasını beklerler..Serkan yavaş yavaş kendine gelir..
Serkan=E-eylül eylül..
Defne=Kardeşim!Uyandın sonunda.Dur ben hemen geliyorum
Serkan=Defne eylül..
Defne=Dur serkan ben dışarıdakilere haber vereceğim..Defne odadan çıkar.
Defne=Uyandı!Serkan uyandı
Kader=Oh çok şükür
Mert=Ben doktora haber vereyimHerkes çok sevinir.Mertte doktora haber verir..Nazan defne güney de doktorla birlikte odaya girer..