"Eylül Hanım'a geldi bu çiçekler "
Eylül=benim
Görevli çiçekleri Eylül'e verdikten sonra gider.Bir de not vardır üzerinde..
Eylül=Kim gönderdi ki
Meral=Serkandır canısı kim olacak
Eylül=HaklısınEylül çiçeğin üstündeki notu okur.
"Bizi bu özel gününde kabul ettiğin için teşekkür ederim kızım..inşallah serkanla çok mutlu olursunuz.Seni seviyorum.. " "Ekrem ertürk"
Songül=Eylül kim göndermiş.
Eylül=Kader bu sende kalsın
Kader=İyi de ben ne yapacağım bunu
Eylül=çöpe atabilirsinEylül çiçeği kadere verip kuaförden çıkar.Serkanları beklemeye başlar..
Meral=Kader kim göndermiş
Kader=Ekrem bey
Nazan=Kızımı bu gününde bile mutsuz ediyorsunuz ya ne denir ki
Selin=O bizim kızımız senin değil
Nazan=Kime anne dediği ortada
Selin=Banada söyleyecek o zaman seni unutacak
Nazan=çok büyük hayaller kuruyorsun selin ertürkCemre=Nazan teyze tamam uğraşmayın bakın eylül için..Hadi bizde çıkalım Eylül'ün yanına gidelim.
Nazan=Haklısın kızım tamam..
Onlarda Eylül'ün yanına gidip beklemeye başlar..
Cemre=Eylül iyi misin
Eylül=İyiyim canım
Cemre=Üzme kendini tamam mı bak biz yanındayız
Eylül=Biliyorum zaten beni güçlü yapan da buSerkan Güney ve oktayda gelir.3 arabayla..Biri gelin arabası tabi..Serkan arabadan iner..Eylül'ün yanına gider.Diğerleri de arabaya doğru giderler..
Serkan=Sevgilimm..
Eylül=Aşkım
Serkan=Çok çok güzel olmuşsun
Eylül=Teşekkür ederim aşkım sende çok yakışıklı olmuşsun..Serkan Eylül'ün ellerinden tutar.Sonra da dudaklarından öper.Eylülde ona karşılık verir..Tabi bu anı güney bozar..
Güney=Heyy aile var buradaa gençler
Songül=Ne yapıyorsun yaa
Meral=Canısı bizimkiler odun olduğu için anlamıyorlar böyle şeylerden..Ee benimki yok nerede
Oktay=Onlar mekandalar son hazırlıkları yapıyorlardı.Fotoğraf çekileceğimiz yere gelecekler.
Meral=hı tamam o zamanGüney öyle bağırınca eylülle serkan çok utanır.Sonra serkan Eylül'ün ellerinden tutar arabaya doğru giderler..Onlar daha zaman olduğu için mekana gitmeyeceklerdir.Selin ve nazan kendi arabalarıyla mekana geçerler..Güney gelin arabasını sürdüğü için songulde onlarla gelir.Diğerleri de arabalara binerler..
Eylül=Yaa çok heyecanlıyım ben
Serkan=Bende öyle aşkım
Güney=Gençler siz şimdi boyleyseniz akşama düşünemiyorum
Songül=Aynen zaten biz bize olacağız..Hep birlikte fotoğraflar cekilirler.Sonra da mekana geçmek için arabaya binerler.Küçük ama şık bir mekan ayarlamışlardır.Zaten çoğunluğu kendileri olacaktır.Ve nişanın yapılacagı mekana gelirler.Serkan Eylül'ün ellerinden tutar..Hep birlikte içeriye girerler.Feride,toprak,kızların yurttan arkadasları,vee izmirden Eylül'e sürpriz yapan arkadasları..iceriye girdiklerinde onları görünce eylül çok şaşırır..ilk önce onların yanına gidemezler tabi..Alkışlar eşliğinde ilk danslarını yapmak için piste doğru el ele yürürler..