5 AY SONRA. Aradan 5 ay geçer.Bu 5 ay da hiç kimse Eylül'e ulaşamaz.Universite sınavına girmişlerdir.Ve hepsi iyi yerlere yerlesirler.Aynı üniversiteye giderler.Serkan ve Kader tıp,songül hukuk,Cemre moda tasarımı,Güney psikoloji,Meral konservatuar bölümünü kazanmıştır.Bu 5 ayda hayatlarına yeni insanlar girmistir.Meral ve Mert sevgilidir.Mert yaptıklarından sonra Merale kendini affettirir suan gercekten birbirini seven iki çift olmuşlardır.Cemre biriyle tanışır adı Berktir.O da Songül gibi hukuk bölümünü kazanmıştır ve cemreyle sevgilidir.Serkan için hiçbir şey eskisi gibi olmamıştır.Yaz boyunca Eylül'ü aramak için çeşitli yerlere gitmistir ama her defasinda caresizce istanbula dönmüştür.Güneyde kardeşini aramaktan hiç vazgecmemis ama hayatına eşiyle devam etmeye çalışmıştır.Kızlar yurttan ayrılmış universiteye yakın ev tutmuslardır.Serkan mert ve berkte kızlarla aynı apartmanda ev kiralamıslar boylece eskisi gibi yine beraber olmuslardır.Güney ve Songulun evi de yan apartmandadır.Bir sekilde herkes düzenini kurmaya çalışmıştır.Eylül cephesinde ise durumlar hiç planladığı gibi olmamıştır.Eylül izmir de tıp okumak istediğini gittigi lisedeki rehberlikciye söylemiştir.Eylül gittigi lisede okul 1. Si olmustur.Ve Eylül'ü çok başarılı bulurlar.Eylülden habersiz yaptıkları tercihleri degistirirler.Eylül yeniden Istanbula gitmek için hazır mıydı peki ? Bu hic beklemediği bir şeydi.Onlarla karşılaşmaktan korkuyordu.Ama gitmekten başka da çaresi yoktu.Sonucta tıp kolay kazanılan bir şey değildi.Sınıftaki derya ve oktay da eylül gibi istanbulu kazanırlar onlar için izmirdekileri bırakmak cok zor olur cunku diğerleri izmirde cesitli bolumlere yerlesmislerdir.Onlar gercekten gecen 6 ay icinde kardes gibi olmuşlar ve bir aile olmuşlardı.Eylül'ü sahiplenmisler kendilerinden biri olduğunu her defasında dile getirmislerdir.Ve vakit gitme vaktidir.Yeniden Istanbula dönme vakti.. Oktay=Kendinize iyi bakın olur mu sizi çok özleyeceğiz. Cem=Asıl sen Eylül ve Derya'ya iyi bak onları üzen olursa soyle biz 1 saat sonra oradayız. (Eylül'ün ağzından) Cem sınıfın en neşeli kişisiydi.Aynı zamanda çokta olgundu.O Böyle söyleyince hepimiz son kez sarıldık ve artık gercekten istanbula donme vaktiydi.Oktay ve Deryayla beraber ev kiralayacaktık orada.Oktay ve Derya hukuk kazanmıştı bense tıp.Aramızda kalsın ama bence oktay deryayı derya da oktayı seviyordu :)))