128.BÖLÜM

207 11 2
                                    

Eylül fotoğrafta Serkan'ı bir kadınla el ele görür..Bir fotoğrafta da aynı kadına sarılırken..Eylülle Serkan bir oyunun kurbanı olur..Eylül'ü üniversitedeyken başarısını aile hayatını kıskanan bir kız vardır..Eylül'ün başarısı hocaların dilinde olunca Eylül'e iftira atar..Soruları çaldığını söyleyerek Eylül'ü zor durumda bırakır..Daha sonra kamera kayıtları incelendiginde Eylül'ün bir suçu olmadığı anlaşılır ve o kız okuldan atılır..Tüm okul hayatı boşa gider.O kızda buna hırslanır..Eylül'ü ailesiyle vurmak için plan yapar.Mezun olmalarını beklemiştir..Yakın arkadaşına Serkan'ı gösterir..Ve arabasına çarpıp onunla yakınlasmasını sağlar..O da onların fotoğrafını çekip eylüle ulaştıracaktır..Kız planı uygular..Serkan'ın arabasına trafikte vurur..Korkmus gibi yapar..Serkanda kibarlığıyla sorun olmayacağını söyler..İki arabayı da tamire verirler.Zaten fazla hasar yoktur..Arabayı beklerken bir yerde otururlar..Kız Serkan'ın elini tutar..Serkan elini çeker..Arabalar olduğunda arabayı almaya giderler..Kız arabayı aldıktan sonra serkana sarılır..sonra da yanağından öper..serkan geri cekilir ama fotoğraflar çekilmiştir..

Eylül'ün ağzından

Serkan bana böyle bir seyi nasıl yapabilir..Fotoğrafları görünce bir süre kendime gelemedim..Serkan beni sevdiğini söylüyordu..Hatta daha dün gece...Beni geç kızlarına bunu nasıl yapar..Kendime geldiğimde ağlıyordum..Ömür ve Ömrüm odasında uyuyordu..Hemen eşyalarımı topladım..Sonra kızların eşyalarını toplamaya başladım..Valizleri babamın. Bana hediye ettigi arabaya yerlestirdim..Kızlarımı alıp çıktım..Nereye gidiyorum bilmiyorum..Bildiğim tek sey şuan arabayı kızlarım için yavaş kullanmam gerektigiydi..Kendime sakin sakin ol diye diye arabayı çalıştırdım..Fotoğrafları da yanıma almıştım..

Serkan'ın ağzından

Eylül'ü defalarca aramama rağmen açmadı..Çok merak ettim..Çünkü hiç böyle yapmazdı.Pastanede tektim..kapatıp gidemezdim..Songül'ü aradım..

Songül=Efendim serkan

Serkan=Songül Eylülle konustun mu bugün

Songül=Hayır neden ki

Serkan=Ya açmıyor telefonumu hiç böyle yapmazd

Songül=Ee kızlarla ilgileniyordur..

Serkan=2 saattir mi..

Songül=Bende merak ettim şimdi bekle bende arayayım

Serkan=Tamam haber ver

Songül=Tamam

Songül de arar ama Eylül onun telefonunu da açmaz..O da merak eder..Güney Songül'ün endişeli halini görür..

Güney=Songül ne oldu

Songül=Yok bir şey Güney

Güney=Var var soyle ne oldu

Songül=Yok bir sey dedim ya

Güney=Songül ben senin kocanım anlarım soyle

Songül=Yaa eylüle ulaşamadım da ondan telaş yaptım

Güney=kızlarla ilgileniyordur

Songül=Yok oyle değil serkan aradı kac saattir telefonunu açmıyormus

Güney=Nasıl ya Eylül hiç yapmaz ki öyle

Songül=Aynen işte

Güney=Ee serkan pastanede tek..Gel biz bakalım eve

Songül=Tamam hadi çıkalım zaten serkanda kapatıp gelecek benim telefonumu da acmayınca telas yaptı çocuk..

Güneyler eylullere gider.Kapı açılmaz..Zaten Eylül'ün arabası da yoktur..Serkan'ı beklerler..

Serkan gelince iceriye girerler..Kimse yoktur..Serkan kızların odasına bakar..Kendi odalarına bakar...

Güney=Nerede bunlar ya

Serkan=Bilmiyorum abi delirecem simdi

Songül=Kavga falan mı ettiniz

Serkan=Yok ya ne kavgası

Güney=Neredeler o zaman serkan !

Serkan=Bağırma Güney!Bilmiyorum bilmiyorum bilmiyorum !

Songül=Sakin olun biraz

Özgü de ağlamaya baslar..

Özgü=Haya

Güney Özgü'yü kucağına alır..

Güney=Kızım ağlama bak halan gelecek biraz sonra..

Serkan elbise dolabını açar..Eylül'ün eşyalarını topladığını görür...

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin