Serkan ve eylül eve gidip eşyaları çıkardılar..O oda artık Canın odası olacaktı kızların odasının yanında..Yıllar önce yurt kapısının önünde başlamıştı onların aşkı..O zamanlar nereden bilebilirlerdi ki evleneceklerini..Çocuk sahibi olacaklarını..Onca yaşanılan şeye rağmen birlikteydi onlar..Ve çocukları vardı ikisi de mutluydu..Serkan karısını çok özlemişti..Uzun zamandır başbaşa kalamamıslardı..Kızları da Nazana bırakmışlardı zaten..
Serkan=Aşkım hadi hazırlanalım
Eylül=Nereye canım
Serkan=soru sormak yok sevgilim..Hadi
Eylül=Tamam aşkım ya..
Serkan beyaz bir gömlek altına da siyah bir pantolon giydi..Eylülde saçının aralarına maşa yaptı..Serkan'ın en sevdiği kıyafetini giydi..Kırmızı ip askılı kısa düz elbisesi..Sadece serkanla başbaşa bir şeyler yapacağında giymeyi tercih ederdi bunu..Serkan karısını her zaman begenirdi ama bu elbisenin içinde bambaşkaydı Eylül..Hazırlanınca çıktılar evden..Arabaya bindiler..
Serkan=Yine çok güzelsin aşkım
Eylül=Sende çok yakışıklısın sevgilim
Serkan=Gözlerinde kayboluyorum..O gözler iyiki benim..
Eylül=Senin Gözlerinde iyiki benim sevgilim..Sen iyiki benimsin,her şeyinle..
Serkan=Seni seviyorum
Eylül=Seni seviyorum..
Serkan=Hazır mısın bugünü kocana adamaya
Eylül=Benim her günüm senin zaten aşkım..
Serkan Eylül'ü yemeğe götürdü..Burası evlendikten sonra geldikleri yerdi..Yine aynı elbise..Yine aynı yer..Ama bu sefer mekan boş..Serkan bu gece orayı kendileri için kapatmıştı çünkü..Karısının gözlerine bakarak yiyecekti yemeğini..Onunla sohbet edecekti..Çok özlemişti onu..
Eylül=Burası..
Serkan=Evet Aşkım burası.. evlendikten sonra geldiğimiz ilk yer..
Eylül=Zaman ne kadar hızlı akıyor serkan..6 yıl oldu..
Serkan=Zaman dursa keşke sevgilim..Bu kadar hızlı yaşamak istemiyorum..
Eylül=Bende Aşkım..Zaman dursa ve biz hic ayrılmasak..
Eylül ve serkan yemeklerini sohbet ederek yer..Bu başbaşa olma fikri serkandan çıkmıştı..Ama Eylül'ün de çok hoşuna gitmişti..Uzun zamandır bir şey yapamıyorlardı..Yemeğin ardından evlerine gittiler..Başka bir yere gitmiş olsalar başbaşa kalamayacaklardı çünkü..Huzur kokan evlerine gittiler..Salona geçip oturdular..Birbirlerine çok yakınlardı..Serkan binlerce kez şükrediyordu..Böyle bir kadınla evlendiği için dünyanın en şanslı adamı olarak görüyordu kendini..Sevdiği kadının saçlarını tek tek kulağının arkasına attı..Ellerinden öpmeye başladı..Yavaş yavaş boynuna gidiyordu dudakları.Bu kokuyu çok ozlemisti..hiç unutmamıştı unutamazdı da..Daha önce defalarca içine çekmişti bu kokuyu..Eylül de ellerini kocasının yanağına götürdü..Serkan onu dudağından öpünce karşılık verdi kocasına..
Serkan=Çok özledim seni
Eylül=Bendee seni aşkım
Serkan kucağına aldı karısını..Odalarına çıktılar...İlk günkü gibi heyecanlanırdı ikisi de..
Hayat gelip gecerken yanında neleri getirip götürüyordu..Zamana karşı dur deme şansımız bile yoktu..Kötü şeyler yaşarken geçmez diye düşündüğümüz zaman öyle bir geçiyordu ki..