60.BÖLÜM (ilk adım)

300 14 1
                                    

Kapıyı açtığında serkanları görmeyi bekliyordu eylül.heyecanla açtı kapıyı.Karşısında hiç tanımadığı annesiyle babası vardı.Kim çağırmıstı onları Güney mi ?? Hayır Hayır  güney bunu ona yapmazdı yapamazdı.Istemsizce gözyaşları aktı.Eger onlar onu vermeseydi para uğruna şimdi kendi evlerinde onlardan isteyeceklerdi Eylül'ü..Hiçbiri onları görmeyi beklemiyordu.O sessiz ortamı güney bozdu.Ne işiniz var burada ? Eylül güneyin cağırmadığını anlamıştı.Güney daha önce Eylül'e o Selinle Ekremin barıştıgını soylememisti.Zaten onlar hakkında hiçbir şey konuşmazlardı.                      Selin=izin verin burada kalalım.Evet biz bir hata yaptık ama bedelini ödüyoruz kızımızın bu anını görmek istiyoruz onu tanımak istiyoruz.          Güney=Gidin buradan siz anne baba olsaydınız bunu bu mutlu günde değil daha önce yapardınız.                          Ekrem=Yapamadık Güney yapamadık şimdi izin verin kızımızla konuşalım.   Eylül hiçbir şey demeden çıkıp gider.Evin önünde serkanları bekler.   Güney=O sizi istemiyor bende istemiyorum yasattıklarınız yetmedi mi siz nasıl ogrendiniz bunları ha tabi siz her şeyi adamlarınıza yaptırırsınız değil mi !!                           Toprak=Güney tamam sakin ol Ekrem bey Selin hanım siz de gidin lütfen kızınızı çok düşünüyorsunuz madem gidin onu daha ne kadar uzeceksiniz.   Serkanlar gelir arabadan inince Eylül'ü kapının önünde görünce şaşırırlar.Eylül koşarak nazana sarılır.Nazan Eylülden böyle bir şey beklemediği için şaşırır.                      Eylül=Benim annem sensin tamam mı beni bırakma lütfen nazan anne.          Nazan=Kızımm.Ne oldu bu halin ne böyle kim ne yaptı sana.                         Eylül=Onlar geldi beni en mutlu günümde üzmek için geldiler.                 Nazan=Kim geldi kızım ne diyorsun anlamıyorum doğru düzgün anlat.      Eylül=zil çaldı bende siz geldiniz sandım heyecanla actim kapıyı ama selin hanımla ekrem bey gelmiş.         Serkan=Ya nasıl yaparlar bunu kim çağırmış güney mi yoksa.                     Eylül=Hayır hayır o değil bilmiyorum nasıl öğrenmişler.Nazan anne lütfen beni onlara karşı koru lütfen.               Nazan=Tamam kızım gel merak etme bak ağlama olur mu bu mutlu gününüzü bozmalarina izin verme.       Eylül=Tamam söz veriyorum.                Hep birlikte eve çıkarlar.Eylül kendini toparlamistir.Kapı ise açıktır. Güney=Misafirlerimiz geldi gidin artık buradan insanları rahatsız ediyorsunuz farkında mısınız hem burası benim evim.                                   Eylül=Güney tamam sakin ol onlar benim için hiçbir sey değiller bu anımızı bozmayalim olur mu şu köşede otursunlar.Bizim nasıl bir aile oldugumuzu görsünler para için aileden vazgecmek nasıl bir şey belki anlarlar o zaman.                                      Güney=Emin misin eylül bak eğer..    Eylül=Evet eminim beni onlardan istemeyecekler zaten hadi gelin gecelim içeriye artık.                                Eylül nazana soz verdiği gibi yapar.Bu mutlu anı bozmayacaktır.Otururlar onlarda orada oldugu icin cok fazla uzatmak istemezler.Başka bir gün hep birlikte kutlama yemeğine gitmeye karar verirler.kızlar ve eylül mutfaga gecer.Eylül kahveleri yapmaya başlar.kızlarda yüzük tepsisini hazırlar.                                                      Meral=canısı hangisi Serkan'ın.              Eylül=yani bilmem hangisini alırsa.    Meral=Kızım sen saf mısın Te Allahım ya bi de hangisini alırsa diyor.                Songül=Bu biraz once benim taklidimi mi yaptı bana mı öyle geldi Meral=Ayy pardon canısı alışkanlık ama simdi konumuz bu değil kadercim getirdiğim şeyi verir misin. Kader=Al canısı valla haklıymışsın.   Eylül=Ne getirdin meral.                         Meral=Damat fincanı 😂😂😂               Cemre=Ayy meral alemsin usenmedin onu mu aldın sen😂                                Meral=Yani çünkü biliyordum Eylül'ün sevgilisine kıyamayacagını.Bu meralde olmasa ne yapacaksınız bilmiyorum.                Eylül=Yaa meral yapmayalım.              Meral=ya sen sun sen gelinsin hem bak erkek tarafı olmama rağmen yani bugunluk sevgilimden dolayı gittim damat fincanı aldım degerimi bil.        Eylül kahveleri yapar dağıtır.Serkan damat fincanı yazısını görünce istemsizce güler.                                       Meral=sen gül canısı birazdan göreceğim ben seni 😂😂                     Mert=Aşkım cok mu kötü.                       Meral=görürürsün birazdan sevgilim. Berk=yazık kardeşime ya bi de erkek tarafı olacaksın meral yani  cemre.      Cemre=Sevgilim biz hem erkek tarafıyız hemde kız.                                 Serkan kahveden bir yudum alınca oksurur kıpkırmızı kesilir herkes gülmeye başlar eylulde bir bardak su getirir serkana verir.                            Eylül=Aşkım ya kiyamam valla ben yapmadım.                                                 Serkan=Hı tabi sevgilim bende yedim Herkes serkanla Eylül'ün bu haline kahkaha atar.Eylül'ü sonunda isterler.Toprak güneye de sorar çünkü kimse gelmeden once çok ısrar etmistir güneyde kafasıyla onaylar.Yüzükleri takılır.Serkan ve eylül evlilik yolunda ilk adımı atarlar.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin