33.BÖLÜM

381 20 4
                                    

Güney=Serkan ne oluyor abi.           Serkan=Görmüyor musun güney kardeşinin yaptıklarını.Delirecem ya.  Güney=Ya insanlar izmirden gelmis tabi onlarla ilgilenecek gerilme abi bak herkes eğleniyor sende eğlenmene bak biraz.                           Serkan=Tamam abi susun ya rahat bırakın beni konusturmayın.             Mert=Kardeşim istersen çıkalım biraz dışarıya.                                                   Serkan=Yok abi takılın siz iyi böyle.        O gece masada eglenmeyen tek kisi serkandır.Eylül her iki tarafla da ilgilenmeye çalışır ama daha çok izmirden gelenlerle ilgilenir.Geç saat olmuştur.Eylül arkadaşlarını gruplara ayırır.Deryayla Oktay Selen ve Emreyle beraber Songullerde kalır. 3 kız cemrelerde 3 erkek mertlerde kalacaktır.Kendisi de cem ve diğer 3 kişiyle kendi evlerinde kalacaktır.Serkan Eylül'ün 2 erkekle beraber kalmasına sinir olur. Aralarında Cem'in de olması onu daha çok sinirlenir.Çünkü gece boyunca Cem ve Eylül çok yakındır.Yani serkana öyle gelmistir. Serkan=Eylül bende siz de kalıyorum.  Eylül=Güney şuna söyler misin saçmalamasın.                                          Güney=Serkan eylül saçmalamasın diyor.                                      Serkan=Ben sacmalamıyorum güney.Sen de bunu ona söyle.               Güney=Eylül serkan sacmalamıyormuş öyle dedi.               Songül=Güney ne yapıyorsun sevgili.  Güney=Aynen aşkım ne yapıyorum ben. Ben ne yaptığımı biliyor muyum.Bu ikisinin oyuncağı oldum 😂😂 Yürüyün abi hadi insanlar yoruldu.                                                      Serkan=Siz gidin abi arkadaslar yoruldu ben Eylülgile gidiyorum.      Eylül=Kapıda kalmak istiyorsun herhalde.                                                 Serkan=Kapıda kalacağımı kim söyledi canım.Bak anahtar elimde😂 Eylül=Aferin oktay sana. Bizimkiler gitsin o zaman görüşeceğiz.Seninle de onunla da.                                                 Serkan,Eylül ve Güneyin bu haline diğerleri çok güler.Artık evlere gecerler.                                                  Oktay=Çok komiklerdi ya ne olacak bunların hali.                                         Güney=Hiç sorma abi o değil beni de alet ediyorlar.Barışsınlar da kurtulalım.Valla Serkan'ı zor tutuyoruz biz.                                            Derya=Aynen tüm gece Eylül'ü izledi bizimkiler de farketmiş sorup durdular.                                               Songül=Hiç sorma bir arada masadan kalkıp Eylül'ü alıp gidecek diye düşündük  bizde.                                    Selen=Evde ne yapacaklar acaba bizimkilerle konuşup video mu isteyelim ben cok merak ediyorum 😂 Emre=Dur ben cemle konusayim anca o yapar bunu 😂😂                                 Emre Cem'i arar söyler o da Eylülle Serkanın videosunu çekip gönderir.

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin