53.BÖLÜM Evlenme Teklifi

314 14 2
                                    

3 HAFTA SONRA.                                       Sınavlar sonunda bitmiştir.Okulun ilk dönemi de biter.30 günlük tatilleri olur.Tatil döneminde genelde pastanede geçecektir zamanları.Efe ve seda pastaneden işlerinden dolayı ayrılır.Tatil olduğu için de kimseyi bulmazlar.Kimin işi yoksa o gelip ilgilenecektir pastaneyle.Eylül sabah uyanır pastaneye geçer.Cemre ve Berkte eylülden sonra pastaneye gelir.Eylül bu kadar az olmalarına şaşırır.Herkes bi bahane bulup cafeye gelmemistir bugün.                         Eylül=Bugün bu kadar mıyız.     Cemre=Evet canım kaçtılar bugün.   Eylül=Aynen neyse ben mutfağa  gidiyorum yapılacakları yaparım sizde burayı temizleyin.                   Berk=Tamam burayı yapalım cemre de yardıma gelir sana.                            Berk ve Cemre gülmemek için zor tutarlar kendilerini.Çünkü bugün Serkan'ın Eylül'e sürprizi vardır ve diğerleri de ona yardım eder.Serkan çok heyecanlıdır.Evlilik teklifi için bir gecelik ev kiralar.Küçük şirin bir ev ama güzel.Kalpli balonlar alır onları tek tek tavana yapıştırır tüm salon balonlarla doludur. Balonlara ip bağlar.İplerin ucunda bir sürü yazdığı kartlar vardır. Eylül'e izlettigi videoyu yine ayarlar.Daha önce  Eylül için bu güne özel şarkı söylemiştir gitarla mertte onu videoya almıştır.O videoyu da ayarlar.Eylül'ün istediği gibi yemek hazırlar.Masa düzenini kurduktan sonra Güneye mesaj atar. Serkan=Kardeşim her şey hazır şimdi sıra sizde.                                                   Güney=Tamam kardeşim biz şimdi pastaneye gidiyoruz.Meral ve Kader çoktan Eylül'ü hazırlamıştır.Kızlarda hazırlanmış gibi yaparlar.Eylül'e hep birlikte akşam yemeği yiyeceklerini söylerler.Eylül de buna inanır çünkü daha önce eylül anlamasın diye bu konuyu konusmuslardır.Eylül pastanede söylenmeye başlar.       Eylül=Ya bu ne bir yemek için bu kadar abartı değil mi.                    Meral=Değil canısı değil bak bizde böyleyiz.Söylenme hadi Mertgil gitmiş bile Güney gelip alacak bizi.    Eylül=Ee serkan da mı gitmiş.            Kader=Evet hadi acıktım.                         Eylül anlamasın diye onlarda giyinirler.Sonra sürprizin yapılacağı yere gelirler.                                      Güney=Eylül hadi gir iceriye herkes seni bekliyor.                                         Eylül=Tamam güney yaa.                          Eylül iceriye girmek için zile basacakken serkan kapıyı açar.Diğerleri çoktan Eylül'ü bırakıp gitmiştir.Eylül çok şaşırır.Serkan karşısında takım elbiseyle çok yakışıklı olmuştur.Serkan birazdan evlenme teklifi edeceği kızın ellerinden tutar.Onu içeriye alır.Eylül gözlerine inanamaz her yerde balon vardır.Altındaki kartlardan birkac tanesini okumaya başlar.Serkan da sevdiği kıza hayranlıkla bakar.                "Deniz gözlü adam sonsuz bir    sevdaya tutuldu,gözlerinin derinliklerinde"                                           "Sensiz bir dünyayı yaşamaktan korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmuyorum"                                           "Seni seviyorum"                                    Her kartın altında çok güzel şeyler yazar.Eylül Çok etkilenmiştir.Serkan ellerinden tutar baş başa yemek yerler.Sadece gözleri konuşur o anlarda.Birbirlerine bakmaya doyamazlar.Yemeğin ardından Ayağa kalkar serkan sevdiği kadının ellerinden tutar.Koltuğa otururlar.Yine aynı video ama yenileri eklenir.Pastane de yaptıkları,pastanedeki evlilik üzerine ilk konuşmaları..Bunun ardından   cebindeki yüzüğü çıkarır serkan.Sevdiği kadının ellerini tutar.Ve başlar konuşmaya.                      "Ben senden önce yaşamak nedir bilmiyordum sevgilim.Sen öğrettin bana yaşamanın ne olduğunu..Güçlü olmayı,savaşmayı,ağlamayı.Biz seninle o kadar çok şey yaşadık ki iyi,kötü..Sonra dağıldık,parcalandık umutlarımızı kaybettik.Ama şimdi yine beraberiz.Sen benim hayatımın mucizesisin.Ben artık sensiz kalmak istemiyorum.Seninle aynı anda yürümek,gözlerine doyasıya bakmak,seninle yanyana olmak istiyorum.Bu elleri hiç bırakmayacağıma söz veriyorum.Sende ikimizin kuracağı hayata imzanı atar mısın benimle evlenir misin Eylül"

Tesadüflerle Dolu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin