Serkan=Evlenelim diyorum sevgilim sence de artık zamanı gelmedi mi. Eylül=Aşkım seninle olmayı bende istiyorum ama biz daha okuyoruz 1. Sınıf bitmedi daha. Serkan=Aşkım bu sene olmazsa seneye evleneceğiz ben 5 sene daha bekleyemem. Eylül=Okuyoruz zor olmayacak mı Serkan=Guneyle Songül de evli ama bak mutlular ve okuyorlar biz neden öyle olmayalım. Eylül=Yani evet haklısın. Serkan=Yani bu evet demek mi. Eylül=Sevgilim ben teklif aldığımı hatırlamıyorum ki sadece evlenme fikrine evet dedim. Serkan=Yaa çok kötüsün.Hmm demek evlenme teklifi etsem hemen kabul edeceksin pekii. Eylül=Onu da düşünmem lazım tabi Serkan=Bak yaa tamam unutma bakalım bu söylediğini düşünmek için vakit bulamayacaksın göreceksin Eylül=Yaa aşkımm merak ederim ben. Serkan=Bunu siz istediniz eylül hanım. Serkan'ın amacı Eylül'ün ağzını arayıp düşüncelerini öğrenmekti gerçekten artık eylül olmadan yaşamak istemiyordu.Eylül'ün de düşüncelerini öğrenince çok mutlu oldu.Çok güzel geçen bir gecenin ardından Eylülle serkan orada uyurlar.Geç uyudukları için sabah uyanamazlar.Efeyle seda onları öyle görünce uyandırmazlar.Diğerleri de okula giderler.Serkanla Eylül'ü görmeyince merak ederler. Güney Serkan'ı arar.Serkanda uykulu açar. Güney=Oğlum nerdesiniz siz. Serkan=Pastanedeyiz Güney sanki bilmiyorsun. Güney=Lan siz uyuyor musunuz daha oğlum devamsızlıktan kalacaksınız Serkan=Off uyuyakalmışız tamam kardeşim tamam kapat geliyoruz kadere söyle ilk derse imza atsın. Güney=Tamam tamam hadi. Songül=Ne olmuş güney neredelermis Güney=Ben aramasaydım uyanmayacaklardı kader onlara imza at gelirler birazdan. Kader=Tamam tamam atarım ben. Serkan eylulu uyandırır aceleyle toparlanıp çıkarlar.Okula gelip derslere girerler.Ikisi de çok komik görünüyordu.Güney onları görünce dalga geçti her zamanki gibi. Güney=Eylül saçların çok güzel olmuş her zaman böyle yap 😂😂 Serkan sende çok yakışıklı görünüyorsun 😂 Eylül=Songül ya kocana bir şey soyle uğraşmasın bizimle elimde kalacak Songül=Ama kardesim simdi haklı yani benim kocam bu ne hal kızım. Eylül=Ya ne yapalım uyandırmamıslar sedalar off serkan ya rezil olduk. Serkan=Boşver aşkım hadi gel gidelim biz sinirimi bozuyorlar. Eylül=Aynen hadi aşkım. Oktay=Bunlar trip mi attı şimdi bize Mert=Aynen kardeşim 😂 daha Çok Songülle Güneye tabi😂 Meral=Konusmamiza izin vermediler ki ama bizde yedik o tribi haberiniz olsun 😂😂 Kader=Bir yerde haklılar ama 😂 Cemre=Aynen.Ama gercekten çok komiklerdi😂😂😂 Serkanla Eylül bozularak giderler.Aynı zamanda cok utanirlar. Serkan=Tamam aşkım ya bırak boşver onları hadi gel yemek yiyelim. Eylül=Tamam hadi gidelim. Eylülle serkan bir lokantada yemek yerler.Sonra da sinemaya gitmek için avmye giderler.