Ey al bayrağın her bir damlasında ecdadının kanını,umudunu,inancını taşıyan aziz türk milleti!Bir başka diyar yok ki senin bu şerefli şanına sahip olan,başka bir ülke yok ki tankın tüfeğin önünde zırh misali iman kuşanan.Ne mutlu ki bize bu şanlı yurdun insanı,bu kaderli ecdatların torunlarıyız.Eğme başını çıkar yukarılara.Söndürme ateşini harla ışığa.Sen Türkiye'sin.Sahip çık bu vatana.Oldumu milletine hakaret,toprağına zillet,düşünmeden ters tep.Kalk ayağa dik başını en arşa.Onlara Çanakkale'yi ,Gelibolu'yu Malazgirt'i hatırlat.Onlara Mohaç'ı,İzmir'i anlat.Anlat ki nefisleri sussun.Sen anlat ki bu Türk'e vurulan leke geri pussun.Anlat onlara şanını.Yerme sakın bu güzel vatanı.Bizim yerimiz de yurdumuzda burasıdır.O yüzden anlat onlara.Şahi'lerle vurulan kaleleri,süngülerle kurşuna karşı gelenleri.Fatih'i anlat onlara Kanuni'yi hatırlat.Kafkas'ta soğuktan taş kesilen ama yinede eğilmeyenleri anlat.Çanakkale de bir adım bile geri atmamak için kendini siperlere bağlayanları,İzmir'de denize dökülen onca gafili anlat.Ve onlara 15 Temmuz'u hatırlat.Fazla değildir yakındır zamanı.Cesaretini silahı,imanını mermisi yapıp tankları dize getiren,vatanın bir karış toprağı için kendi canını feda eden o şanlı milleti anlat.
Sen de hatırla bunları hatırla.Şimdi de öyle sahip çık vatanına.Bölünme aranda.Sen bensin ben de sen.Nedir bu karmaşa?Galeyana getirenlere uyma.Her düşünüleni alma kendi kararına.Düşün,taşın da öyle savun kendinceni.Nefsinin ağzını bağla,at bir kenara bize lazım olan vicdanındır.Al onu bak,besle.Sen Türk evladısın sakın gaflete düşme.Sakın eğilme,koru bir ömür mabedini.Sancağını koru onun yeri göklerdir.Beyazı geleceğidir kırmızısı geçmişi.Hilali;imanıdır yıldızı;şanı.Bizim Nar-ı Aşk'ımız vatanadır.Bir ömür onun için tüter,bir nefes onun için körükleniriz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Sözle
RomanceEn büyük afettir Nar-ı Aşk. İnsanı tepeden aşağı yakar da yakar. Kalbi bırakır sona. İşte en büyük yangın o zaman başlar.