Ateş.Evet bu hissettiğim bir ateş ve sana dönüşüyor.Kaçamıyorum yaklaşıyorum.Sıcaksın bir o kadarda korkutucu.Ellerim tutmuyor ayaklarım senden yana.Git gide yaklaşıyorum.Vücudumda hafif bir sıcaklık, gitgide artan.Nefeslerim sıklaşıyor.Ne o terlemeye mi başladım yoksa?Sana yaklaşıyorum.Evet sen bir ateşsin.Ben bir aciz.Yanacağını bile bile gitmekte ısrarcı olan bi meczup.Sana adım attıkça daha da artıyor sıcaklık.Derim soyulmaya başladı.Parmak uçlarımı hissetmiyorum.Arzularıma engel olamıyorum.Ama beni yakmaya devam ediyorsun.Vücudum soyuluyor.Bu bana acı veriyor.Bitirmelisin artık bunu.Sevmedim sana gelmeyi ben.Başka bir yolunu bulmalıyım.Yok mu sana gelmenin başka bir yolu? Yaralarım kanıyor.En küçük acıyı bile hissediyorum artık.Yakıyorsun beni.Ama ortada sen yoksun.Bense yaklaşıyorum artık bütünümle ateşin karşısındayım.Seni göremiyorum.Son ver artık bu acıya.Yanıyorum tepeden aşağı.Ağlamakta söndürmüyor artık beni.Bir mazoşist gibi acımı bırakıp özlemeye devam ediyorum seni.Aklımdan şüphe ediyorum.Beni bunca yakan birini nasıl olurda hala içimde gözyaşı olarak büyütüyorum.Bir ateşe,su olmanın güzelliğini tattırıyorum?Benim adaletim bu mu,bu kadar mı hükmüm? Gerçekten acınası.Kalbim,artık o da yanıyor.Gözyaşım kurudu.Galiba yolun sonundayım ve senin tek yaptığın işine devam etmek.Yakmaya.Söylesene bu kadar yakıp nasıl bu kadar soğuk olabiliyorsun.Hissetmiyor musun?Doğruya sen sadece yakmayı bilirsin.Onarmak başkasının işi.İşin aslı ne biliyor musun? Marifet senin ateşinde değil benim bu sönmek bilmeyen duygularımda.Bunu ben seçtim.Ben kendimin katiliyim!
___________________________
Merhaba arkadaşlar! Bugün sizinle yine güzel bir metin için buluşuyoruz.Umarım beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.Kitabımdan kesitler paylaştığım instagram sayfam
@bisozle yi takip etmeyi unutmayın ;)
Güzel Günler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Sözle
RomanceEn büyük afettir Nar-ı Aşk. İnsanı tepeden aşağı yakar da yakar. Kalbi bırakır sona. İşte en büyük yangın o zaman başlar.