Bazı

19 0 0
                                    

Bazı hisler o kadar eksilmiştir ki,kursakta can verir.Yutkunursun,geçer gider hayatından ve sen buna engel olamazsın.Yorgun düşmüş kirpiklerin demir alır uyku cennetinden.Sen ona da engel olamazsın.Bazı düşler imkansızlığın kıyısında can verirler.Daha yaklaşamadan kıyıya,denizin tuzu tenini yakıp geçer.Kaçamazsın.Çekersin içine kokuyu.Çektikçe daha da yanar için.Gözünün yaşını kurutur.Ağlayamazsın ve sen buna da engel olamazsın.Bazı şiirler kalemin mürekkebinde can verirler.Tamamlanamamış ve eksik.Nokta da değildir o virgül de."Son"dur.Yeni bir kalemle aynı şiiri yazmaya devam edebilir misin? O kalem de aynı hikayeyi döker mi mürekkebinden? Ben denedim olmuyor.Ya mürekkebi akıyor,bulaşıyor her tarafa ya da kırılıyor tam orta yerinden ve sen buna da engel olamazsın. Bazı duygular kalbin darağacında can verirler.Ama onlar soğumazlar.Eksilmezler.Nefes alan bir ölü gibidir.Ne büyürler ne de küçülürler.Hep tekdüze.Kendilerini kanatırlar içlerini eşeledikçe.Tüm zararı kendinedir tüm çaresizliği de.Ama sen buna da engel olamazsın.

______________________________

Merhaba! Ben Davut Tekler.
Wattpad kitaplarımdan kesitler paylaştığım sayfam Bi' Sözle 'yi artık Facebook ve Twitter'da da takip edebilirsiniz.Bir süredir instagramda aktif olarak kullandığım sayfam @bisozle 'yi de takip edebilirsiniz.

Benim Wattpad hikaye kitaplarım #narıaşk #sondem ve #narımürekkepgünü 'nü okumanızı tavsiye ederim.

Wattpad Kitaplarımı Okumak İçin;
www.wattpad.com/davuttekler

Bi Sözle Instagram Hesabı
www.instagram.com/bisozle

Bi Sözle Facebook Hesabı
www.facebook.com/bisozle

Bi Sözle Twitter Hesabı
www.twitter.com/bisozle

Keyifli Okumalar,Güzel Günler ❤️

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin