Vedası Okunmayan Islanmış Gözler

26 0 0
                                    

Ve bir veda yazılır gözlere.Son günlerinde hücre cezası verilir sanki kalbe.Nefesin 4 duvar arasında mekik çeker.Kana susamış bir hüzün boğazından geçer.Alışılmamış gözaltı torbaları yer eder defterinde.Gecen gündüzün karışır,fark edemezsin yarını.Birer birer çekersin çizgiler.Hesaplarsın onunla geçen dünün kârını.Yolu tükenmek bilmez yürüyemezsin,koş desem koşamazsın.Zaten sen bir kaplumbağasın.Çek bir atak tut zamanı.Akrebi kaçırdın tamam.Kaçırma bir de yelkovanı.Bir çizik daha mı atılır kalbe.Kalp dediğin o şeyde 4 duvarın biri zaten.Hayal kur duvarın üstüne.Beton kadar sert duygularım belki erir sayesinde.O değilde su aldı duygularım.Çürümeye başladı hikaye.Hakettik mi bu sonu? Tamam sonu yoktu ama en güzeliydi başı,tamda orada başladı.Üstüme geliyor senden de soğuk bu kapılar.Çiziklerin arasında kalan pıhtılar köşeye çekilip ağlarlar.Solumdan vurdu dalgalar.Vedası okunmayan ıslanmış gözler.Şeytan günah işliyormuş gibi sen de mutlusun ama benim yanımda yoksun.Sen bensiz de mutlusun.Ellerimde şimdi senin yokluğun.Çocukluğuma dokunan annemin sıcak elleri.Aynalarda buğulu yüzüm,kimsesiz görünüyor sanki bu içi boş,postu ağır vücudum.Yazın katili oldu bu yaşlar.Kışın yanan yanaklarımdı,şöminenin odunları.Penceresiz bir düş gibiydi bu telaşlı halim.Kaptırmış gidiyor daha iyi günlere talim.Matemi farketmiyor her şey kara değil de sanki ak.Bazı hevesler için son duraktır ya kursak.

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin