Dip

39 0 0
                                    

‪"Hayat aceleyi sevmez ağır ağır,zamanı zamanına ilerlemek ister.İnsansa bunun aksine istediği şeylerin sonuclarını hemen almak ister.Bir duvar saatinin akrebini eliyle hareket ettirircesine hayatında ayarlarıyla oynayacağını zanneder.Bende onlardanım.Her şeyin fazla yavaş ilerlediğini düşünüp hayatı kendi hızıma uydurmak istedim. Ocağın altını açar gibi kökledim zamanın hızını.Sonucunu bilmeden,düşünmeden bekledim...Sonunda ne mi oldu? Dibi tuttu hayatın.Bense elimde bir kaşıkla,hayatımın yanan kısımlarını zamanın içinden kazıdım,belki kurtarırım umuduyla.Ama olmadı. Ne mi oldu?
O yanık kokusu sindi tüm hayatımın içine...
Kurtaramadım!"

______________________________

Merhaba! Ben Davut Tekler.Hikayemi beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Wattpad kitaplarımdan kesitler paylaştığım sayfam Bi' Sözle 'yi artık Facebook ve Twitter'da da takip edebilirsiniz.Bir süredir instagramda aktif olarak kullandığım sayfam @bisozle 'yi de takip edebilirsiniz.

Benim Wattpad hikaye kitaplarım #narıaşk #sondem ve #narımürekkepgünü 'nü okumanızı tavsiye ederim.

Wattpad Kitaplarımı Okumak İçin;
www.wattpad.com/davuttekler

Bi Sözle Instagram Hesabı
www.instagram.com/bisozle

Bi Sözle Facebook Hesabı
www.facebook.com/bisozle

Bi Sözle Twitter Hesabı
www.twitter.com/bisozle

Keyifli Okumalar,Güzel Günler ❤️

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin