Zaman Kimseyi Beklemez

34 0 0
                                    

Yaralar uçup gider pıhtılarla.Semada buluşur,anılar da orada.Sevmenin yükü de ağır olsa gerek.Helak oldu bu gönül yanlış zamanlarda.Heybetine aldanıp boyun eğdirdi.Soğuk nefesi yangınlardan fışkırdı.Ben hiç görmedim ki senin kadar karanlık kör kuyu.Belalarımda kavuştum dualarıma.En ummadıklarında taşınır ya hatırası.Esir olmuş meraklarım.Hepsi sana köle.Yeminlerimi de bağlamışsın kendine.Yazım da baharım da senin kalbinde. Dalgaları seveceksin deseler inanmazdım,senin gelgitinde boğulmuyor da insan. Hevesim biter mi bilmem, gururumu kaçırır mı gecem? Aşkın kitabını yazsam mı ben baştan? Yok ben karışmam.Sevgisini unuturum,sensizliğini ayrı yazarım.Aşkı karıştırırım ben.Anlamam zaten o işlerden.Ben bilmem aşkı.Ben bi seni bilirim bi de senin sevgini.Onları yaparım başucu.Ne de çekilmez oluyorum sen yanımda değilken.Güneş basar anılarımı,hatırlarım seni.Her saniyem gündüz mü benim? Peki sen nasıl uyuyorsun ben gündüzler içindeyken? İnsan düşünmez mi? Ben böyle seni düşünürken durumum çok ağır. Vadesi dolmuş sevginin,sanki kimseyi sevmeye vaktin yok senin.Çabuk ol yetişelim aşka.Bak kaçtı bu da.Zaman bekler mi bilmem ama bekliyorum ben? Akrebi kandırdım da hadi, yelkovanı tutabilir miyim bilmem?

_______________________________

Arkadaşlar merhaba!Hikayemi beğendiyseniz beğen butonuna basmayı unutmayın ve yorumlarınızı da eksik etmeyin :)

Hikayelerimden kesitler paylaştığım instagram hesabım @bisozle 'yi takip ederseniz beni mutlu edersiniz.Sizi seviyorum,güzel günler ❤️

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin